Gå til innhold

Hebbie og Idefix


Gjest

Anbefalte innlegg

Heisann startet like godt en ny tråd.Har en elendig maskin nå.Hard disken på den andre slutta å virke.Har må en delje ned mellomroms tasten for å få mellom rom.Blir helt sår i fingrene.Skal prøve å flytte harddisken fra denne til gamle maskina.For dette holder jeg søren ikke ut..

Pappa har blitt innlagt.Han har fått væske tilførsel og da kviknet han litt til.Jeg hardiare og migrene.har ligget til køys i 5 timer i dag.Ikke min dag kan en si.

Håper på bedre form i morgen.

Håper formen din er bedre og at du hadde det fint med svigers:0)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjipt med slikt da....Håper det blir bedre når dere har bytta maskin.

 

Så bra at faren din har blitt litt bedre :o)

 

Høres ikke ut som din dag nei...

Jeg ble litt kvalm etter middagen så jeg la meg et par timer..

Nå når jeg blir kvalm så har den blitt litt sterkere...

Var koselig hos svigers, var bare en kjapp tur innom. Holdt lenge det - vi var så sultne og ville hjem og spise og sløve videre. Ble veldig kvalm der borte.

 

Håper du får en bedre dag i dag :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at kvalmen din også varer ennå.Håper vi snart slipper den begge to.Det er så lite kos å gå rundt kvalm hele tiden.

 

Jeg har begynt å lure på om jeg kan ha urinveis infeksjon om det er derfor jeg har så vondt i magen.Nå har det nemmelig gått opp i ryggen også.Skal få gubben til å ta med urinprøve til dyrking i dag..Tenkte plutselig på det i natt.Etter å ha hatt vondt i magen i natt også.

 

Gubben fiksa på maskina så nå går det ann å skrive på den:0)

 

Ellers så fikk jeg akkurat melding fra gubben som er i barnehagen for å ta bilde av de tre krapyla vår.Det går visst ikke i det hele tatt.Snuppa nekter å bli tatt bilde av.Skikkelig irriterende.

 

Fikk melding fra en venninne som ville på besøk i dag og i går,men jeg orker ikke.Sliter med at jeg vil besvime og kaste opp.Er ikke i form til besøk i det hele tatt.

 

Så jeg kommer meg heller ikke på sykehuset for å besøke pappa.Det er kjempe leit.

 

Håper du har en fin dag.

Klem:0)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde falt ned på side 2...:0(

Jeg fikk kjeft av gubben med å gå inne på butikken og melde til deg isted.Holdt på å gå meg inn i noen bakevarer:0) he he he

 

Kvalmen jeg har fått slik tilbake er visst ett tegn på uvi.Pluss vondt i magen,bak i ryggen og svir når en tisser.Kynnere blir ofte sterkere når en har uvi..

Er litt skuffa over å ikke få Ul.Men er det like ille om noen dager ber jeg om ul..Må bare sjekke om legen min er tilbake..

Ellers så har jeg spurt inne på skravla ang.det med å kjenne liv så sent..De mener legen er på bærtur.Kan hun mene det pga.at i sverige er abort grensen 18 uker..Slik at en liksom ikke skal kjenne noe før den tid?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha....sambo kommenterer av og til når jeg sitter og melder : er det til Idefix ?...liksom det første jeg har gjort etter å ha vært på sykehuset eller sitter i bilen ;op.....

De får bare tåle det !!!

 

Ble så frista med jordbær med fløte inne på Skravlesiden så nå sitter jeg og spiser det :o) Bærne var litt sure og er ikke så fan av jordbær - elsker fløten og sukkeret !! Hadde et halvt tonn sukker på før det ble godkjent ;op

 

Jeg har aldri opplevd UVI slik - bare svie og vondt i lysken når jeg er på do...

 

Kan dessverre ikke uttale meg om å kjenne liv - da jeg ikke har erfaring ;o)

Men jeg håper at jeg kjenner det snart !!

Håper du får ny UL snart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også spiser jordbær.Sure som fy og uten sukker og fløte...Men har vanilje saus...Hm...det må jeg smake etter på....

 

Ja det første jeg også gjør er å melde deg.Lenge før min mor..he he he hun skulle bare visst det...

 

Har heller ikke opplevd uvi slik før.Men har aldri hatt det når jeg har vært gravid før heller...

 

Satser på at vi snart er sikkre på at vi kjenner liv begge to:0)

Ha ei god natt vennen.Jeg har feber og fryyyyser..Må finne senga.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du var den første som fikk vite ting før min egen familie...

 

Da vet jeg ihvertfall om jeg får UVI....trodde jeg hadde det en periode, men det er visst bare slik ubehag man får når lysken jobber der nede...

 

Jeg har frøset i hele dag - har sittet med 2 gensrer og en t-skjorte og holder på å dø av kulde...Må ta meg en laaang varm dusj nå og legge meg. Har ikke sovet i dag på dagen og er skikkelig trøtt nå - håper på å få sovet godt i natt da :o)

 

Sov godt og god bedring !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk å fryse når en er gravid. Har vært iskald og sittet under ett teppe siste månedene. Nå har det endelig gått over. Til at jeg fikk feber da...

Forma er myyye bedre idag.er ikke så kvalm og ryggen gjør ikke så vondt idag.Så da hjelper pencillinen kjapt. Heldigvis. Har hatt ei god natt,har bare vært oppe to ganger.ene gangen klokka 05.00 våkna av vekker klokka til gubben.Han skulle på møte i Trondheim idag. Pga. fergestreiken måtte han reise ekstra tidlig.

 

Fikk telefon fra venninna mi.De har besilt seg syden tur til juni...åh..så sjalu jeg ble.Sa det til henne:0)

I fjor var vi i syden sammen i fjor...Kjempe kos:0)

satser på 2 uker i syden til neste år.Tar ungene fri 2 uker i juni.Det går sikkert greit.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du er bedre...du har vel blitt litt bedre ??

Før så var nesten ikke på BIM fordi du spydde hele tiden og la deg tidlig. Nå er du mye her inne og høres bedre ut...

 

I dag har jeg vært flink !

Holdt på å kopiere og organisere til møter som skal være til helga. Gleder meg ikke til det. Er så trøtt til tider og da er det ikke så kult å sitte i møter og følge med og notere. Også det å skjule magen og slippe unna spørsmål når jeg ikke bestiller alkohol. Hvis noen andre gjør det samme så gjør det ikke noe. Men jeg får ta en hvit en ;o)

 

Hadde vært gøy å reise bort !! Kjenner jeg er litt lei og oppgitt over denne dumme situasjonen med jobb og graviditet - og da hadde det vært herlig å glemme alt for en periode...

 

Imorgen så skal vi kanskje ha besøk av et vennepar (som har blitt sammen og slått opp ørten ganger) og grille og bare slappe av. Men jeg sa til sambo at jeg vil ha et svar i dag - jeg er ikke interessert i å vente og forberede ting og så får vite at dem ikke kommer allikevel. Han skulle ta det opp med dama for noen dager siden....

For da planlegger vi å enten dra til svigers som inviterte oss eller stikke en tur til Tønsberg for å spise og kose oss på restaurant. Jeg orker ikke noe særlig sosialt og festing...Er for kvalm og trøtt til det...Og vi har en hund som krever oppsyn - så da kan vi ikke stikke for langt eller for lenge.

Skal på Sparkjøp å se på klær. Jeg kikka i katalogen til svigermor og da var det masse fint og billig...Gidder ikke bruke peng på noe slikt når det er bare for en periode...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er betraktelig mye bedre nå enn for tre uker siden.Derfor ble jeg ekstra depppa da jeg ble så kvalm igjen i forrige uke.Men det kommer visst av Uvi en...

 

Er ikke i kjempe form til noe kjempe feiring jeg heller.Skal gå i barnetog og litt sånt.Skal lage en ostekake til kvelden.Da skal vi opp til mamma og pappa.Pappa kommer hjem idag.Heldigvis:0)

 

Han var dritt lei av å ligge inne.

 

Er helt enig med deg,det må gå ann å svare i god tid..Det er måte på.

Blir en bedt bort så svarer en kjapt.

 

Før var 17 mai så koselig.Da var vi alltid med tanten min og åt lapskaus eller Brennsnut som vi kaller det her. Desverre opphørte det etter hun døde.Ingen har tatt over tradisjonen.

 

Forstår at du er lei for å ikke ha fast jobb.Men håper du får jobba så lenge at du får bra med penger likevel.

 

Jeg kjøpte masse tøy på H&M det var ikke dyrt.Fikk mye for pengene.Nå lurer jeg bare på hva jeg skal ha på meg i morgen.Må se været ann.

 

Tror det blir skjørt og bluse.

Kommer til å savne bunaden.Det er så greit å ha den.Da er en fint pynta.Men den har krympa inne i skapet..he he he

 

Idag er her sol og fint vær 15 varmegrader.Håper det blir det samme været i morgen.

Da går det ann å være ute:0)

Må finne bjørk senere i kveld.Vi bruker å ha flagg og bjørkekvister ute på verandaen vår på 17 mai.

 

Skulle ønske her var sparkjøp.. Pleier å bestille derfra noen ganger.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke å pynte til 17.mai - har ikke noe heller. Men når babyen kommer så kommer vi til å være flinke å pynte og gjøre ting til en fest. Men nå er det bare oss to - og vi stikker sikkert bort....

 

Jeg skal søke på en fast stilling som de skal lyse ut snart - burde gjort det for lenge siden faktisk. Men jeg er en god kandidat siden jeg jobber med det per i dag siden slutten av februar - så bedre kandidat kan dem ikke få ;o) Men så er det det at jeg ikke er medlem av forbundet og det tror jeg trekker ned og det blir ikke bedre når jeg må opplyse om babyen. Men jeg kommer til å fremlegge min fremtidsplan om å kunne jobbe under høysesongen og ta permisjon igjen - og være borte tilsammen 6-7 måneder. Da overtar sambo. Jeg trenger å få kommet meg i en fast stilling og liker å jobbe og synes faktisk det er viktig at faren også skaper et bånd med babyen og får oppleve småting det første året...Sambo er glad for den innstillingen for da får han noen måneder permisjon og det passer ham ypperlig :o)

Jeg liker å jobbe...

 

Hørtes godt ut med ostekake :o)

Håper vi får en koselig dag imorgen - ifjor så var vi hjemme for oss selv. Gadd ikke være sosiale ;op Skulle reise til USA rett etterpå uansett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f....er så sliten at det gjør vondt. Har rydda i hele dag. Laget kake og badet unger som jeg ennå ikke har fått i seng. Gubben er borte og det er ikke rette dagen kan en si. Har så sterke kynnere, men kan ikke sette meg ned å ikke gjøre noe. Gubben satt i kjelleren i hele helga og lasta inn spill på xboxa.. Nå har vi 89 spill sier han stolt. Det bryr meg midt bak!!!!

 

Ja er sur og gretten nå:0(

Så fint at du har lyst ut å jobbe da:0) Er helt motsatt jeg...Stor trivest hjemme. Men ungene er like avhengig av pappaen. Det er han som legger de på kvelden..:0) Ikke i kveld da.

 

Nei hadde heller ikke gadd å styre om vi ikke hadde hatt barn. Men nå må vi gå i tog osv.

 

Har en rygg som er av i dag. Ble så forbanna på veranda kassene som gubben har lovt for en mnd siden å flytte...Har snubla i de i kjelleren hvergang jeg har hatt det travelt. Idag lempa jeg dem ut. Ble så pisst...

 

Når jeg skal ta det med ro klarer jeg det ikke. Er helt håpløs jeg...:0(

 

Håper du får en fast stilling snart. Det hadde vært kos altså ! Lykke til med det!

 

Ha en flott 17 mai snuppa. Hilse din kjære:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært skikkelig husmor i dag !!

Må ikke slite deg helt ut !!

 

I dag har jeg vært helt sykt gretten og hormonell !!

Var på Sparkjøp og trodde jeg skulle grine meg i hjel av fortvilelse - ingenting satt fint på meg og jeg har fått skikkelig kvapsete mage og elefantbred over hoftene....Var så sulten at jeg nesten jagde sambo ut dørene for å være i fred og lage mat..Han har vært borte i nesten 4 t.

Eksen hans ringte nettopp :o) Var visst ei felles venninne som var litt hysterisk og hadde prøvd å få tak i sambo og ringt henne istedenfor og blitt sur fordi hun ikke ville gi ut tlfnr til svigers...Føltes helt naturlig å snakke med henne, har hatt litt connection med henne da pga. hunden hennes. Og hun var så søt og ville verve meg i den nye jobben hennes - da ville hun tjene 7000 kr...Hun jenta som ringte er en liten rotekopp visstnok.

 

Gir f.....i de andre imorgen og kjører vårt løp. Synes det er for sent å IKKE gi beskjed dagen før og jeg orka ikke tanken på å stelle til noe hvis de skulle komme. Sambo syntes jeg var urimelig. Fyren har visst ikke ringt enda !! Da får det bare være - jeg setter ikke livet på hold i påvente av et svar fra dem...

Håper du får en fin feiring !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm...kanskje de har gått fra hverandre igjen??

 

Ta det med ro Hebbie vennen min:0) Snart får du gravid mage og da blir alt så mye bedre. Kan du huske klaginga mi for sånn ca 3 uker siden...? Veldig likt din nå...Sikker på at du er så fin atte...Bare du som ser at magen har blitt annerledes.

Det er en av grunnene til at folk kjøper mammaklær fra uke 8 og oppover.sånn som meg:0)

Magen forandrer seg...Større skal den bli. Hebbie junior vokser må du huske på:0)

 

Hva jobber hun med da,siden hun kan verve deg? Ble nysgjerrig jeg nå:0)

 

Sitter å venter på at gubben skal bære opp strykebrettet til meg fra kjelleren..Må stryke noen skjorter.Mamma har vært en engel og støket

gubben sin bunads skjorte. Herlige mammaen min!

Har fått rydda litt og laget ostekake og skuffekake...

skuffekaka skal jeg levere på klubbhuset i morgen.De selger mat der.

 

Ostekaka er til familien.Skal en tur opp til mamma og pappa.

 

Ha en fin dag i morgen vennen:0)

God natt!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dem er sammen enda. Dama sendte melding til sambo og gratulerte med babyen og sa hun snakket vel med oss imorgen kanskje.. ??? Fortsatt uklart svar !! Blir så sint...Jeg kjører løp uansett - gidder ikke sitte på gjerdet og vente....

 

Jeg ser faktisk ikke bra ut ! Men ser at magen begynner å samle seg i midten - heldigvis...

Fikk kjøpt meg noen klær da som vil se bedre ut når magen kommer. Kanskje lettere å prøve klær når man har fått mage og ikke hva man tror vil bli fint med større mage.

 

Hun har blitt selger for Hafslund og det er oppsøkende salg...jeg kan ikke gå rundt med stor mage og selge alarmer...

 

Så flink du har vært å bake :o) Har hatt lyst til det et par ganger, men ikke så bra når det er jeg som ender med kaka alene. Igår og i dag så har jeg spist masse usunt...

 

Kos deg masse imorgen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke mer bim på en stund så vi meldes ok?

Ble kalla stokk dum og det såra meg noe j.....

Så tar en pause her fra.

Hilse alle.Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du seriøs med meg ?

Leste innlegget og det var delte meninger.

Ikke ta det personlig - alle har lov å komme med meninger.

Jeg har slengt med leppa i dag fordi jeg er hormonell - og det er nok alle de andre jentene.

Så ikke stikk av....Ingen tenker mer på det nå...

 

Du må jo være her med meg !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...