Gå til innhold

Anbefalte innlegg

... og jeg blir bekymret fordi min hcg er så mye lavere enn din... :-))

Men etter som jeg skjønner er hcg-verdien når blodprøven er tatt 14-15DPO høy når verdien er på 117. Jeg vet jo ikke når du tok din prøve, men verdiene skal vel doble seg for hver 72 time eller noe sånt.

Så, om du tok blodprøve senere enn meg er det helt sikkert normalt. Klinikken sa i hvert fall at mine prøver var veldig bra, og jeg er helt sikker på at du hadde fått beskjed om det var noe som ikke stemte!

Jeg blir helt stressa, jeg, av å lese om andres hcg-verdier. Var inne og søkte på nettet i dag om dette, og endte opp med helt hjertebank. Heldigvis fant jeg en side som sa at man skulle vise stor forsiktighet med å legge for stor vekt på hcg-verdier så tidlig. Den første ultralyden sa mye mer om hvordan det sto til.

Så, vi får vel begge prøve å ta disse verdiene med en smule ro, og så se fram til ultralyd. Jeg har ikke bestilt min enda, jeg da, for jeg fikk jo først resultatet av testen på lørdag. Men ringer så fort jeg får tid på mandag.

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5045021-bbk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et lite PS: Glemte å si at mine egg ble befruktet 25.4 og satt inn 27.4. Etter å ha lest inne på Rugeklubb-innleggene, tror jeg kanskje du tok blodprøve 2 dager senere enn meg, og da høres dine verdier helt supre ut! Håper mine er like fine.... sukk... fortsatt en nervepirrende tid.. MEN, fantastisk å kjenne på følelsen av at det er begynnelsen til ett eller flere små mennesker der inne. Så får tida vise hvordan det går. Jeg akter i hvert fall ikke å la meg overmanne av alle bekymringene akkurat nå.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5045021-bbk/#findComment-5045706
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...