Gå til innhold

Det er sikkert flere enn meg som synes disse sidene nå begynner å bli litt slitsomme...

Anbefalte innlegg

...med så mange utidige kommentarer og innlegg fra diverse anonyme som bare er ute etter å provosere, og å skape konflikter og surt miljø..

Jeg mailet Jordmor Siri for en liten stund siden og klaget min nød..hun kunne trøste meg med at de nå holder på å få tak i en moderator til disse sidene! (Moderator = en som kan følge med på hva som skjer og f.eks. slette innlegg eller gi advarsler til brukere som tråkker over streken)

Så jeg håper at disse sidene da går tilbake til å bli en ressurs for oss nybakte mødre, i stedet for et irritasjonsmoment :)

Fortsetter under...

Heisann:-)

Har lagt merke til utidige innlegg og svar, men tenker hver gang jeg ser disse at hvis ingen hadde giddet å svare på disse innleggene eller oversett utidige svar ville nok vedkommende som skriver gått lei ganske fort. Folk hisser seg opp, og da er jo målet oppnådd!!

Jo, det er sant! Merker at jeg selv er blitt mye flinkere til å ignorere disse..men det er lett å bli irritert likevel da :)

Men det er også mange eksempler på hetsing av andre brukere - folk som blir hengt ut under nicket sitt for eksempel. Og det er veeeeeldig bra at det blir slutt på dette.

Kunne hun ikke like godt fjernet sjansen for å signere som anonym? En burde hatt en egen debatt for de som signerer anonym. Og viss vi andre har spm som vi vil være anonyme på så gikk vi inn der?!?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...