Gå til innhold

tar dere det roligere ved sex i svangerskapet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har jo lest at sex skal være helt greit, men er jo litt vanskelig å ikke tenke på at man ikke skal "dulte" løs den lille spiren...

 

Tar dere det roligere? Eller det bare jeg som er litt overnervøs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har hatt sex som vanlig inntil tirsdag sist uke da jeg fikk styrtblødning. På ul fant vi ut at morkaken ligger feil og blør på to steder, så vi har fått sexforbud for en stund framover... *hulk*

 

De skal ligge veldig godt beskyttet inni der, de små spirene....dere klarer neppe å dulte den løs.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Er nå 10 uker på vei og har normal sex som ellers. Den lille spiren er nok god beskyttet der nede så tar det hele med ro. Mener å ha lest det ett sted at det ikke er noe fare med sex i svangerskapet. Samtidig som det er viktig at de vordene foreldrene har samme kontakt som tidliger.

lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har i allefall ikke tatt det med ro....snarere tvert i mot egentlig..hihi!

Men legen sa at sex var helt i orden og faktisk bra (så lenge alt er normalt selvfølgelig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått nekt fra legen pga blødninger...

men bare fram til uke 12 også kan vi prøve oss frem......

(holder på å bli gaaaaaal, for det er ikke det samme når man MÅ stoppe....også har jeg jo LYST lissom....)

Men dette har vi venta på og 4 uker går sikkert fort det;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks, tenker ikke på å ta det rolig. Tror ikke spiren tar noen skade av det, den ligger veldig godt beskyttet inne i livmoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...