Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg holder på meg søskenforsøk IVF. Går på nesespray og har tatt sprøyter i fem dager. Skal på ultralyd på torsdag. Hvor lenge etter ultalyden tar de ut eggene? i utg.pkt. skal jeg bare ta sprøyter i ti dager. Tar jeg sprøytene helt frem til jeg skal ta ut egg? Blir det da evt. egguthenting uken etter 17.mai? Mener de sa før jeg begynte m forsøket av de ikke ble egguthenting før i slutten av mai.... Kan vel ikke gå på sprøyter så lenge. Jeg e redd egget "faller" ut før det....

Husker ikke gangen i dette. Glemmer masse på to år. Fikk helt annen oppfølging første gang. Nå har jeg bare fått papirene i posten!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5044648-kan-noen-hjelpe-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

På UL torsdag ser de hvor mange og hvor store eggposer du har, og så bestemmer de uttaket ut i fra det. På torsdag er du vel på dag 9 med sprøyter, og da kan det være at du skal sette den 10. sprøyta på fredag, sette EL-sprøyta på lørdag og ha uttaket den 22. mai.

Men alt dette får du altså beskjed om på torsdag. Og er ikke eggposene store nok på UL, må du gå flere dager på sprøyter og da blir nok uttaket i midten av neste uke.

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...