Gå til innhold

hvilke dyner skal dere bruke????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig i tvil om jeg skal kjøpe dun eller fiber... Hva skal dere bruke??? Hører så mye forskj anbefalinger....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

æ ska bruk fiber, men d e for at eg e alergisk mot dun..

Skrevet

Jeg hadde egentlig tenkt til å kjøpe fiber men etter en rundtur på alle butikkene som solgte dyner ombestemte jeg meg, alle annbefalte dun så jeg endte med dun dyner

Skrevet

Jeg har begge deler. Fiber i vogna og dun i vugga. Det er fordi jeg arvet dundyne, hadde nok ikke kjøpt det tror jeg. Mange er jo allergisk mot det, og da er det så sure penger... Fiberdynene i dag er så fine, så jeg har ikke no problemer med å bruke det i hvertfall.

Skrevet

Vi har fått dundyner av mamma og pappa, så valget var enkelt :) Fikk en til vogn/kurv og en juniordyne (til å ha når barnet blir større)

Skrevet

Har kjøpt fiber dyner, får heller kjøpe dun om jeg skulle merke at fiber blir for dårlig til vinteren...

Skrevet

Min søster sa til meg at jeg ikke måtte kjøpe dun dyner fordi det "knirker" så mye, så lille niesa mi våknet med en gang hun bevegde seg..eller min søster skulle ordne på dynen.

Skrevet

Jeg kjøpte fiber. De har billige dyner på spar kjøp. Hadde det til eldstemann, fungerte kjempefint det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...