Anonym bruker Skrevet 14. mai 2006 #1 Skrevet 14. mai 2006 Jeg er veldig i tvil om jeg skal kjøpe dun eller fiber... Hva skal dere bruke??? Hører så mye forskj anbefalinger....
silvia Renate Skrevet 14. mai 2006 #2 Skrevet 14. mai 2006 æ ska bruk fiber, men d e for at eg e alergisk mot dun..
kleenex Skrevet 14. mai 2006 #3 Skrevet 14. mai 2006 Jeg hadde egentlig tenkt til å kjøpe fiber men etter en rundtur på alle butikkene som solgte dyner ombestemte jeg meg, alle annbefalte dun så jeg endte med dun dyner
Puncky med nr tre i magen Skrevet 14. mai 2006 #4 Skrevet 14. mai 2006 Jeg har begge deler. Fiber i vogna og dun i vugga. Det er fordi jeg arvet dundyne, hadde nok ikke kjøpt det tror jeg. Mange er jo allergisk mot det, og da er det så sure penger... Fiberdynene i dag er så fine, så jeg har ikke no problemer med å bruke det i hvertfall.
♥Tiny Skrevet 14. mai 2006 #5 Skrevet 14. mai 2006 Vi har fått dundyner av mamma og pappa, så valget var enkelt Fikk en til vogn/kurv og en juniordyne (til å ha når barnet blir større)
Gjest Skrevet 14. mai 2006 #7 Skrevet 14. mai 2006 Har kjøpt fiber dyner, får heller kjøpe dun om jeg skulle merke at fiber blir for dårlig til vinteren...
Meg, J & L Skrevet 14. mai 2006 #8 Skrevet 14. mai 2006 Min søster sa til meg at jeg ikke måtte kjøpe dun dyner fordi det "knirker" så mye, så lille niesa mi våknet med en gang hun bevegde seg..eller min søster skulle ordne på dynen.
Hannemor - jente nr. 2 Skrevet 14. mai 2006 #9 Skrevet 14. mai 2006 Jeg kjøpte fiber. De har billige dyner på spar kjøp. Hadde det til eldstemann, fungerte kjempefint det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå