Gå til innhold

Fremhjulet på Quinny freestyle comfort "dirrer" når jeg går fort med den..=( Noen som har opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hjulene på min vogn klikket også da jeg fikk den, men fikk beskjed om at det var fordi spilene var for slappe. Stramte de godt til og "klikkelyden" ble borte=).

Jeg har samme vognen og må si jeg er kjempeforøyd med den. Det at framhjulet dirrer er ingenting å kjøre med.Det kommer av at hjulet mister kontakt med underlaget når du går fort med den, den er såpass lett foran.Jeg pleier å låse forhjulet når jeg skal gå fort med den.Man trenger strengt tatt ikke sving på forhjulet når man går på tur.

Annonse

Det er vel faktisk en av få vogner som ikke tipper. Er tryggest av alle "moderne" vogner. Jeg har lest testen. Har brukt Quinny fremovervendt i over ett år. Har et barn som sover i vogna hver dag og den har aldri tippet eller vært i nærheten av det. Bare tull!

Har du noen gang vært på shopping med svingbart forhjul? Da går du ALDRI tilbake til dårligere alternativer... Fatter ikke at folk orker vogner uten svingbare hjul..!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...