Gå til innhold

forstoppelse-hjelp meg litt fort er dere snille:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min er 2 mnd og vi har for en uke siden begynt å gi 1 flaske med mme til kvelds, får mm ellers. Nå har han fått forstoppelse tror jeg, ikke bæsjet på 3 dager, han presser å hyler om hverandre men det kommer kun luft.

Jeg skal kjøpe malt imorgen men får ikke gjort det i kveld.

Spørsmålet mitt er da om jeg burde la være å gi mme i kveld? Blir vel enda mer forstoppet da?

Jeg har forresten svisker i huset, kan jeg lage saft til han og isåfall, hvor mye kan han da få av den, det han vil ha`?

Håper noen svarer meg raskt, snart siste måltid før leggetid:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp MALT på butikken. Putt 2 ts oppi flaska.... så ordner det seg nok ja.... Malt finnes på glass.

På Spar der jeg handler ligger den der fruktboksene er (ananas, fruktcoctail osv.)

Skrevet

Ja gi ham sviske saft!

Ingen begrensninger forsovidt, for det er naturlig produkt.

Samme gjelder malt.

=)

Skrevet

Hvis han er så plaget, så ville jeg nok gitt han mm i kveld. Sviskesaft har jo bra effekt, men hvor mye han bør få er jeg usikker på.

Var ikke så mye hjelp dette men, håper det bedrer seg snart:o)

Skrevet

Babyer som KUN får mm kan bæsje hver 14 dag uten at det er unormalt...tror ikke 3 dager med kun en flaske mme er så ille....

Skrevet

Men han har veldig vondt, bare presser og styrer hele dagen, det har han ikke gjort før

Skrevet

stapp tempen i rompa på han, kan hende det skjer noe da. dette er noe helsesøster har sagt. det hjalp på jenta vår

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...