Jeg å min lille gullkomp Skrevet 14. mai 2006 #1 Skrevet 14. mai 2006 Tok meg ett halvt glass rødvin i sta.. er så lei.... 4 dager igjenn til termin... er så lei så lei.... måtte bare få det ut... noen andre som har prøvd det samme..
yasmina Skrevet 14. mai 2006 #2 Skrevet 14. mai 2006 Nei, har ikke prøvd det da min jm mente det hadde motsatt virkning...... Har forresten for lenge igjen til å begynne å prøve. Men gjort er gjort, ikke noe å ha dårlig samvittighet for Klem
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2006 #3 Skrevet 14. mai 2006 et glas rødvin skade ikke. å d e bare sunt ha eg hørd.. har sjøl tatt et glass for 1 måne sia.. eg fikk dårli samvitgihet eg å.. men ongen e færdi utvikla no. æ har 19 gaga ijæn t termin å e dritt lei, e så plaga m bækkenløysnig så no vil eg bare ha hain ut.. å mora mi sa t meg at eg sku ta et glass rødvin for d hjølpe.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2006 #4 Skrevet 14. mai 2006 Jeg tok et glass rødvin i går, og har ikke dårlig samvittighet i det hele tatt. Har drukket vin ved et par annledninger tidligere også. Vi har en tendens til å overdrive. Det er store alkoholkonsum i hele svangerskapet som er skadelig, ikke tre-fire glass til sammen..
esmase Skrevet 14. mai 2006 #5 Skrevet 14. mai 2006 Prøvde med et glass rødvin før jeg fødte min nr to,men det tok 5 dager før han kom ut. Tror ikke det virker.Vil ikke prøve det igjen.-Blir bare sittende med den dårlige samvittigheta...
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2006 #6 Skrevet 14. mai 2006 Vin brukte man før i tiden for å stoppe tidlige rier, så det har nok motsatt effekt. Dessuten har barnet veldig uutviklet lever selv om det er "ferdig utviklet", noe som gjør at det blir mye mer beruset enn det vi gjør av et glass vin, + at alkoholen blir værende i kroppen mye lenger. Ny forskning viser at det ikke nødvendigvis er mye som skal til før fosteret blir skadet. Kan bl.a. føre til adhd. Hadde aldri utsatt mitt barn for dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå