Gå til innhold

Angående Clerblue gravi test!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Par tre dager etter at jeg tok testen så vises det ikke lengere et kryss som det viste når jeg tisset på den klart og tydelig!! NÅ vises bare en strek..og jeg kan såvidt skimte den andre streken som gjør at det blir et kryss...Må vel være gravid fortsatt?? Viste testen feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skal vel bare lese av testen innen 10 min...står vel i bruksanvisningen...Så om den ga utslag etter du tisset på den så er det som gjelder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp..ga utslag når jeg tisset på den..og et par dager...!! Husker bare ikke at krysset har blitt borte med de to andre..men sikkert forskjellig fra test til test da..:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen er kun lesbar i ca 10 min etter du tar den. Etterpå skal den hives, og et eventuelt resultat er ubrukelig. Du er nok fremdeles gravid ja. Testen fungerer på den måten at kjemikalier reagerer på et hormon som kroppen utskiller i starten av graviditeten. Så lenge streken er der når testen leses av - dvs innen 10min etter du har tatt den - så ER det graviditetshormoner i kroppen din. Men er du skikkelig nervøs, så ta en til :) ingen grunn til å gå rundt og være nervøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...