kjerringa Skrevet 14. mai 2006 #1 Skrevet 14. mai 2006 Jeg er 38 år og venter nummer 3 i begynnelsen av juli. Er i uke 32*4 nå. De siste tre ukene har jeg opplevd å være nærmest følelseløs/nummen i hendene, spesielt i høyre. BT og urin er helt Ok. Har ikke synlige ødemer, men er nok lett hoven i fingrene for ringene passer ikke. Har ikke hatt det sånn i tidligere svangerskap, men det er jo 8 og 10 år siden. Bør jeg bekymre meg??
Rokkering Skrevet 18. mai 2006 #2 Skrevet 18. mai 2006 Hei. Å velkommen i klubben kan jeg vel si :-) Er nå i 36. uke, og har hatt det slik som du sier i noen uker nå. Føler jeg dovner helt vekk i fingrene til tider. Kommer i sterkere grad når jeg gjør noe med hendene. Var hos legen, da dette bekymret meg en del. Legen mente det var noe vann som presset på nervene i fingrene/hendene, og ingen ting å bekymre seg for så lenge alt annet var OK. Jeg har heller ikke synlige ødemer. Så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg så lenge alt annet er OK. Det var iallefall den beskjeden jeg fikk, og at det sannsynligvis ville vedvare ut svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå