Gå til innhold

Flere sprayere som har blitt stikkere nå????

Anbefalte innlegg

Jeg tok mitt første stikk i dag og det gikk utrolig bra. Gruet meg egentlig ikke, hadde gledet meg til det fordi jeg alltid har hatt lyst til å prøve å ta sprøyte. Men, ble litt skjelven første gangen...

Jeg fant allikevel fort ut at det var uten grunn. Kjente knapt stikket og vil bare si til dere andre at det er iallefall ikke noe å grue seg for :-)

Fortsatt lykke til videre alle sammen :-)

Klemmer fra lille...

Fortsetter under...

Jeg stemmer i!

Første gang jeg skulle stikke, måtte samboeren min gjøre det. Jeg turte ikke selv. Skalv og kaldsvettet! Jeg ville heller ikke se på. Jeg satt med øynene lukket og sa han måtte skynde seg, for nervene holdt på å rakne. Han svarte rolig: Jeg er ferdig for lenge siden!!!

Etter den dagen har jeg klart å sette selv, for det gjør faktisk ikke vondt.

Ønsker alle lykke til.

Heia vennen!

Tenk at du er i gang!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og for ein måneds tid siden såg alt mørkt ut med tanke på når du skulle få starte opp:)

Kjekt å høra at alt har gått bra så langt!! Trøttheten din vil sikkert avta og no som du er igang med sprøytene!

Ang. chatten så såg eg ikkje forslaget ditt ang. møtetid før dagen etterpå, så vi får avtale ny tid:)

Måtte det lykkast for deg vennen! Så kommer eg etter på fryseforsøket vårt neste gang!!!

Klem fra din venn,

Heisann Tusseline:-) Tjihi, du har så nusselig et nick:-)

I morgen kan jeg kalle meg stikker jeg også...

Det er med skrekkblandet fryd jeg møter morgendagen;-) Gruer ikke for stikket, men er litt spent likevell..et skritt nermere liksom.

Lykke til videre Tusseline:)

Tusseline: fortsatt lykke til med stikkinga! Vi gruer og gruer til alt mulig, og så viser det seg heldigvis at det ikke er så ille allikevel. For mitt vedkommende gjaldt det også det neste du skal gjennom, nemlig EL-sprøyta, uttak og innsetting! Det går sååå bra!

Mollami: Lykke til med første stikk! Tenk at du har kommet så langt, etter å ha trodd at det ikke ble noe før på sensommer'n! Helt supert!

Klemmer til dere begge fra

Annonse

Hei igjen Smilet og takk for lykkeønskningene!

Er litt sen med å svare på innlegg for jeg har det sinnsykt travelt om dagen, men her er jeg igjen :-)

Hva med chatten i kveld?? Sånn ca kl 22.00

Håper du kan det!

Klem fra lille...

Hei Mollami :-)

Hvordan har det gått med stikkene til nå da??

Håper alt går bare bra. Jeg har akkurat satt ei sprøyte nå og det gåt fortsatt bare bra. Litt kvalm, men det er det verdt :-)

Kom med en liten oppdatering da..., spennende å følge andre oxo i prosessen :-)

Klem fra lille....

Hei Tine!

Fint å høre vi er flere i samme båt :-)

Jeg vet ikke når det blir innsetting enda siden dette er første forsøket. Skal til kontroll å sjekke utviklingen den 22 så får vi deretter beskjed om enten å reise til Danmark eller gå på sprøyter litt til, men går ut i fra det blir i uke 21 eller 22.

Vi får følge hverandre opp :-)

Masse lykke til videre!

Klem fra lille...

Hei igjen HMS og takk for lykkeønskningene :-)

Det er bare utrolig herlig å ha kommet i gang og slippe å vente til høsten slik vi ville gjort om vi hadde ventet på St. Olavs sine lister. Helt utrolig at det kunne ta så lang tid..., men håper de på ciconia har gode tider med masse positive resultater og at vi følger etter dere med et positivt resultat etterhvert :-)

Går det bra med deg nå?

Mer ker du noe til graviditetssymptomene?

håper du har det bare bra :-)

Ønsker det fortsatt masse lykke til :-)

Klem fra lille...

Hei Tusseline!

Det er bare bra med meg! Er til tider en smule plaget med halsebrann, men det hjelper å spise, så jeg putter i meg no' hele tida. Kommer vel til å rulle bortover om noen måneder.. hihi.. Ellers så er jo frontpartiet temmelig vondt, da, og jeg er usigelig trøtt. Men jeg går jo på progesteron fortsatt, så akkurat de par siste symptomene skyldes nok kanskje like mye medisinene.

Det aller verste er at jeg bekymrer meg noe så inn i granskauen. Det er nesten så ille at det ofte overskygger gleden over å endelig være gravid. Jeg ser fram til UL om halvannen uke og aller mest praten med gynekologen, for han har en egen evne til å få meg på positive tanker.

Leser ALTFOR mye på nettet om alle mulige slags problemer som kan oppstå (derfor fikk jeg gynekologen til å skrive ut en resept på mer progesteron til meg), og det må jeg rett og slett slutte med. Her om dagen måtte jeg til og med gå til anskaffelse av en graviditetstest fordi jeg fikk det for meg at klinikken hadde gitt meg resultatet til noen andre.. Hva gir du meg???!!! Men, det skyldes kanskje år med skuffelser.. Når det endelig snur til noe positivt, så blir det nesten litt for mye og man har vanskeligheter med å tro på det.

Jeg ønsker deg i alle fall masse, masse lykke til i fortsettelsen!

Klemmer fra

Heisann vennen:-)

Så godt å se at det går greit med deg:-) Håper bekymringene slipper taket snart, så du ikke bruker så mye energi på akkurat det.

Klemm

Hei igjenTusseline:-)

Joda, det går bra med stikkingen:-) Kjenner jo ikke stikket! I dag blir det tredje dagen, og jeg har ikke merket noe enda.

Lykke til videre:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...