Anonym bruker Skrevet 14. mai 2006 #1 Del Skrevet 14. mai 2006 I MORS MAGE 14. MAI: Før første åndedrag Av Jørund Rasdal Unneland 08.05.06 14:36 Ved hjelp av moderne teknologi skildres livets begynnelse i en oppsiktsvekkende dokumentar. Før et barn tar sitt første åndedrag har babyen allerede vært med på en utrolig reise. I den britiske dokumentaren "I mors mage" vises unike bilder av hvordan fosteret utvikles fra én celle til et levende barn. Gjennom bruk av moderne teknologi, har professor Stuart Campbell lykkes i å gi en ny innsikt rundt hemmelighetene fra livet i livmoren: Fra det første hjerteslaget til øynene åpnes. Steg for steg følger vi hvordan muskler og nerveceller gradvis utvikles og våkner til liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2006 #2 Del Skrevet 14. mai 2006 tidspunkt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Januar07 <3 Februar12 Skrevet 14. mai 2006 #3 Del Skrevet 14. mai 2006 21.45... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. mai 2006 #4 Del Skrevet 14. mai 2006 Nå er det ikke lenge til---Skyndt dere på do å sett dere på plass i sofaen med godis å gubben i arm kroken...WEEEEE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mie84 Skrevet 14. mai 2006 #5 Del Skrevet 14. mai 2006 Takk for påminnelse, hadde nesten glemt det.... Må jo se det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinna*med nytt barn i juli!* Skrevet 15. mai 2006 #6 Del Skrevet 15. mai 2006 Så det i går!! Du...så flott. De er jo så fine disse små nurkene! Helt utrolighvilket skaperverk dette er. Fikk nesten tårer i øynene!! Går jo med en sånn liten en selv i magen!! Er nå: 6+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrissyL & Aurora Skrevet 15. mai 2006 #7 Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg gråt og gråt... :-) Hi hi... Er 9+3 og hormonene jobber for fullt. Ble helt rørt og fascinert over hvordan babyen vokser og har det i magen. I dag har jeg ringt og bestilt time for UL. Jeg vil se min egen også... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå