Gå til innhold

NB!!! På TV2 i kveld!!!!!!!!! 14.mai


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I MORS MAGE 14. MAI:

Før første åndedrag

 

Av Jørund Rasdal Unneland

08.05.06 14:36

 

Ved hjelp av moderne teknologi skildres livets begynnelse i en oppsiktsvekkende dokumentar.

 

Før et barn tar sitt første åndedrag har babyen allerede vært med på en utrolig reise. I den britiske dokumentaren "I mors mage" vises unike bilder av hvordan fosteret utvikles fra én celle til et levende barn.

 

Gjennom bruk av moderne teknologi, har professor Stuart Campbell lykkes i å gi en ny innsikt rundt hemmelighetene fra livet i livmoren: Fra det første hjerteslaget til øynene åpnes. Steg for steg følger vi hvordan muskler og nerveceller gradvis utvikles og våkner til liv.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det ikke lenge til---Skyndt dere på do å sett dere på plass i sofaen med godis å gubben i arm kroken...WEEEEE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det i går!! Du...så flott. De er jo så fine disse små nurkene! Helt utrolighvilket skaperverk dette er. Fikk nesten tårer i øynene!! Går jo med en sånn liten en selv i magen!!

Er nå: 6+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gråt og gråt... :-) Hi hi... Er 9+3 og hormonene jobber for fullt. Ble helt rørt og fascinert over hvordan babyen vokser og har det i magen. I dag har jeg ringt og bestilt time for UL. Jeg vil se min egen også... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...