78Pus Skrevet 14. mai 2006 #1 Del Skrevet 14. mai 2006 Lurer litt siden min er ett "matvrak"... Blir liksom aldri fornøyd lenge nok!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 14. mai 2006 #2 Del Skrevet 14. mai 2006 Hi hi noen barn vil jo bare ha masse mat da:) Frokost:Grøt + vann Middag: Et par skjeer av et middagsglass Kvelds: Grøt Og så får hun MME før hun skal sove på dagene, hun sover bare to ganger i løpe av dagen før det er kvelden, men jeg gir jo MM også jeg må frem med puppen i løpe av dagen men det virker som om hun er nøyd siden hun sover hele natten:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. mai 2006 #3 Del Skrevet 14. mai 2006 Ser din er et matvrak, ja :-) Utrolig hvor mye som går i disse små. Kan ikke gi deg så godt svar, siden vi ammer. Han får grøt i ett tiden, og grøt før han skal legge seg. Men det er bare litt grøt, siden han får mm før grøt. Men han henger i puppen til stadighet, så han spiser godt han og. Hvor stor er din? Gutten min var 8080g og 66 cm på 5mnd-kontrollen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
78Pus Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 14. mai 2006 Han var 7000 den 3 april og 64lang!! nå er han godt over det ihvertfall.. hehe... Det er godt å høre at det er fler enn min som eter fælt!! hehe.. han får grøt m/banan til frokost, bare banan til lunsj, litt middagsglass og fruktpurre' og grøt m/banan til kvelds + at han får mme i tillegg til alle måltidene!! Han sover utrolig lite da i løpet av dagen.. kanskje 1-2 timer fordelt på hele dagen!! Men til gjengjeld sover han 12-14 timer om natta, med ett måltid!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. mai 2006 #5 Del Skrevet 14. mai 2006 Prøvd avokado som mellommåltid? Et tips hs vår gav Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
78Pus Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 14. mai 2006 Takk!! Det må vi prøve, blander du den med noe annet eller bare avokado? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. mai 2006 #7 Del Skrevet 14. mai 2006 Bare avokado. Mye gode fettstoffer visst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2006 #8 Del Skrevet 14. mai 2006 Frukten dere gir - banan, avokado mm. Gir dere den most fersk, eller koker dere den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
78Pus Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 14. mai 2006 jeg gir most fersk banan... regner med at det er det med avokadoen også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå