Gå til innhold

Desember: Hva spiser deres små og hvor mye?

78Pus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hi hi noen barn vil jo bare ha masse mat da:)

Frokost:Grøt + vann

Middag: Et par skjeer av et middagsglass

Kvelds: Grøt

Og så får hun MME før hun skal sove på dagene, hun sover bare to ganger i løpe av dagen før det er kvelden, men jeg gir jo MM også jeg må frem med puppen i løpe av dagen men det virker som om hun er nøyd siden hun sover hele natten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser din er et matvrak, ja :-) Utrolig hvor mye som går i disse små. Kan ikke gi deg så godt svar, siden vi ammer. Han får grøt i ett tiden, og grøt før han skal legge seg. Men det er bare litt grøt, siden han får mm før grøt. Men han henger i puppen til stadighet, så han spiser godt han og. Hvor stor er din? Gutten min var 8080g og 66 cm på 5mnd-kontrollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var 7000 den 3 april og 64lang!! nå er han godt over det ihvertfall.. hehe... Det er godt å høre at det er fler enn min som eter fælt!! hehe.. han får grøt m/banan til frokost, bare banan til lunsj, litt middagsglass og fruktpurre' og grøt m/banan til kvelds + at han får mme i tillegg til alle måltidene!! Han sover utrolig lite da i løpet av dagen.. kanskje 1-2 timer fordelt på hele dagen!! Men til gjengjeld sover han 12-14 timer om natta, med ett måltid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frukten dere gir - banan, avokado mm. Gir dere den most fersk, eller koker dere den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...