Gjest Skrevet 14. mai 2006 #1 Skrevet 14. mai 2006 Kjære deg... Jeg får oppriktig vondt av deg. Så mye pepper du har fått for et HELT normalt og konstruktivt innlegg. Hele innlegget er lagt inn på en fin måte. Jeg skjønner meg ikke på folka her inne jeg. Men du skal vite at jeg ikke er som dem. Jeg blir flau og skammer meg på dems vegne. Jeg har tenkt å si ifra til dem som har denne siden at må være en slags sensur her inne. Går ikke ann å angripe folk på denne måte. Klem fra
KevinsMams venter nr2,110109 Skrevet 14. mai 2006 #2 Skrevet 14. mai 2006 helt enig med siri. du må ha lov til å si din ærlige mening tanker og følelser. på en konstruktiv måte..! helt enig med deg og tankene dine Halldis84!
HanneL Skrevet 14. mai 2006 #4 Skrevet 14. mai 2006 Jeg synest også at innlegget hun la inn var gjort på en ok og grei måte og er på mange måter enig med henne. Men jeg synest ikke hun har klart helt å følge det opp videre i tråden. Mye SKRIKING og synest dessutten at det er utrolig teit å kalle mummitroll gutt nr.2! for syk i hodet.
Gjest Skrevet 14. mai 2006 #5 Skrevet 14. mai 2006 Kan du si meg hvor HI har skrivd at mummitroll gutt nr.2! er syk i hodet? Det finner ikke jeg! Jeg siterer HI : Det sier litt mere om din syke tankegang. hun sier ikke syk i hodet, syk tankegang skriver hun! Og det er noen annet. Men her ser vi jo nok et bevis på hvor trangsynte og ensporet folk kan være. Er det så rart HI blir oppgitt? Jeg sier det samme som henne, alt blir vrengt på! Men bare hold på , jeg står for noe annet.
Edelweis Skrevet 14. mai 2006 #6 Skrevet 14. mai 2006 jeg er helt enig med HAldis84. jeg blir også redd av slike innlegg. å jeg har lest hele tråden nedenfor... mange som mistolker hverandre, det blir jo bare helt latterlig! men.. alle skal ha rett til å utrykke seg, men d kan hende at du traff noen nrver i folk der. såh..
HanneL Skrevet 14. mai 2006 #7 Skrevet 14. mai 2006 Ok, syk tankegang.Beklager feilen. Bra du fant den da:) Forskjellen er vel ikke såå stor... Uansett var det en unødvendig ting å skrive. Hvorfor er du så sint Siri? Er jeg trangsynt og ensporet fordi jeg reagerer på at hun svarer folk på en lite ok måte? Ensporet hadde jeg vel vært om jeg bare hadde hengt meg opp i det? Jeg skriver jo også at jeg synest hovedinnlegget var greit og at jeg forsåvidt var enig med henne. Og hva mener du egentlig med 'bare hold på'? Er det negativt og forbudt å ha andre tanker rundt et tema enn de du har selv?
Haldis84 har fått Christopher Skrevet 14. mai 2006 #8 Skrevet 14. mai 2006 Hei Kan dere være så snill å la dette ligge? Beklager for innlegget.Det var ikke vondt ment. Jeg trivdes så bra her på barnimagen, men nå er det bare ukoselig å være her. Hadde jeg vist utfallet av innlegget mitt, hadde jeg aldri skrivd det. Jeg er ikke ute etter drama og krangling.
Molait Skrevet 14. mai 2006 #9 Skrevet 14. mai 2006 Huff ja:) Tenkt samme tanken som deg Haldis. Du skrev tidlig i første tråd at "la det ligge" men det ble jo DEN store greia ut av det. Rundt en 97 høns av et par fjær. Ikke værst..hehe. Jeg var vel den første som svarte deg på tråden og. Jaja, om noen dager har vel alle trådene sklidd ned på side 2. Er vel på tide å la saken ligge nå snart jenter? Tror ikke det vil komme noe mer konstruktivt ut av disse debattene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå