Gå til innhold

jeg blir så frustrert... å gi barnet mat

Anbefalte innlegg

noen ser ned på at man ammer offentlig eller cafe da... fordi vi blotter puppen, men sandelig blir vi sett ned på når vi gir flaske fordi da ammer vi jo ikke barnet( som er den beste melka å få) hva er det man skal tørre da!!!?

jeg gir flaske nå å klarer ikke å mate ute samme andre(kjempe trist) pga komentarer fra andre.. jeg blir så trist

Fortsetter under...

Gi en lang blaff i idioter!

Jeg tror flesteparten synes det er helt greit at man ammer offentlig.

Når jeg ammet lille tutt satte jeg meg i et hjørne eller noe, slik at det ble litt diskrè. (Man blotter jo ikke puppen sin da. Det er jo en baby på den, og det går jo an å ha et teppe eller en liten dyne foran.) Og nå som jeg ikke ammer gir jeg flaske med god samvittighet!

Hva man gjør eller ikke gjør har pinadø ingen noe med!! Og hadde noen brydd seg skulle de jommen fått høre det!! :o)

Eg har amma mine to eldste og har ikkje sett reaksjoner på at eg har amma. Skjønner at du blir trist, men eg synest ikkje du skal bry deg om at nokre få reagerer på dette. Dei aller fleste synest det er greit å amme offentlig, vil eg tru!

Eg gir minsten mm på flaske, men har ikkje møtt reaksjoner på det heller...

Enig i at du bør begynne å gi blange f#¤n! Jeg følte meg litt brydd selv i begynnelsen, men etterhvert så glemte jeg det og overser folks blikk. De fleste blikk er nok mest av nysgjerrighet, og på dagtid er det jo mye småbarnsmammaer på kafé...

har det akkurat likedan.. trur egentlig ikke det stemmer at folk ser stygt på oss, men at de er nyskjerrige det trur jeg... føler at jeg må begrunne hvorfor jeg bruker flaske, selv om folk ikke spør fordi de ser på oss.. men har gått bedre etterhvert, har vært på den første babykafen i dag! har ikke villet gå fordi jeg har vært redd at jeg måtte ta fram flaska.. har å vært sårt å se de andre mødrene amme babyene sine.. siden det er stort savn å ikke kunne gjøre det :(

flaskemater

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...