Gå til innhold

Gruer meg til permisjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om 1 1/2 uke går jeg ut i permisjon og jeg gruer meg skikkelig. Har vært alene hjemme hele helgen og de 2 siste dagene har gått vanvittig sakte. Håper babyen ikke bestemmer seg for å komme på overtid i alle fall. Får jeg går på veggen av å gå hjemme... Kjeder livet av meg og dermed begynner jeg å gjøre alt mulig rart. I dag har jeg sittet på huk og malt og jeg kjenner godt i bekkenet at det burde jeg ikke ha gjort!!! Jeg er alt for rastløs til å gå hjemme... Når babyen kommer blir det ikke noe problem, men frem til han finner ut at han er klar! Noen gode råd for kjedsomhet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er der ikke ting du kan gjøre, lese en god bok,evt en hobby som du ikke får tid til i etterkant, sy noe til babyen, besøke noen som du skulle ha besøk for lenge siden, rydde på loftet/kjelleren,lær litt av et språk http://www.piczo.com/tonelisetuppa?g=7435519&cr=6

Den siste der kikker jeg litt på. Er ganske morsomt, men er usikker på hvor lenge kunnskapen sitter....

Klem

Skrevet

bruk tiden på å lese bøker eller se kjøp deg serier på dvd! treff venner, gjør avtaler - jeg har prøvd å ha minst én avtale om dagen for å føle at je har "gjort" noe. samtidig er det ekstremt viktig å samle krefter og ikke gjøre for mye! sov når du føler for, lag god mat, osv. gå til en massør, gjør noe godt for deg selv:)

Skrevet

Jeg har vært i permisjon siden jeg var 3 måneder på vei. Tiden kan gå sakte, ja, men så må en se på de positive sidene med det. Nå kan du hvile når du trenger det (bra for barnet og bra for deg), du har tid til deg selv, og husk: Når persmisjonen din er over og barnet har kommet, så får du ikke mulighet til å gjøre de tingene du kan gjøre når du har fri hele dagen. Se positivt på det! Disse dagene kommer aldri igjen.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...