Gå til innhold

dilla :-)))

fembarnsmammaertoppenღ ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

trur eg har fått dilla på puffet ris, he he...snart spist opp ein heil pakke :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uten melk...

Skrevet

off hørtes litt tørt ut det da syns eg.

Jeg ha fått dilla på honni korn og yoghurt og på fruktsalat og krokanis;)

Skrevet

jeg har såå dilla på chocco-frokost, yoghurt, og mat generellt.......

Skrevet

i sist svangerskap hadde eg heilt dilla på flatbrød...kunne spise opp til 2 pakker til dagen:-) trur eg får skikkeligt dilla på tørre ting...hi,hi...og no puffet ris.

Skrevet

*kniiis*

hehehe

blir vel det neste selleristang...det er tørt å ekkelt det....

Skrevet

IS...lyst på is hver dag, er jo så godt i varmen også. Litt kaldere et par dager nå, så da har sjokolade vært i vinden igjen. Ellers har jeg dilla på grønne epler og salt lakris!!

Skrevet

Det hadde jeg sist gang jeg gikk gravid og min mor har oxo hatt det mens hun har gått gravid..

Jeg har ikke fått noen spesiell dille enda, men det kommer sikkert etterhvert :o)

Skrevet

Jeg hadde også dilla på puffet ris med melk og syltetøy i begynnelsen. Spiste 3 og 4 posjoner hver dag....hgelt til det kom i retur en dag. Etter det har jeg ikke så mye som ofret en tanke på puffet ris engang :-)

Skrevet

Har ikke noen skikkelig dille, men jeg også spiser masse grønne epler. De er så saftige og gode nå!

Skrevet

På varme dager har jeg begynt å elske tomater ( har aldri vært særlig glad i dem før)... På kaldere dager så er maiskolber med smør deilig :) Og lovehearts må jeg ha tilgang til sånn generelt hele tiden

Kan legge til at jeg var knall oransje da jeg ble født... Min mor hadde dilla på gulrøtter. Legene trodde jeg hadde gulsot,-helt til de så de oransje hendene hennes :)

Vi gravide er rare !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...