Gå til innhold

Mai: Bedre sent enn aldri...


ev-a1

Anbefalte innlegg

Hei maibeibimødre:)

Jeg melder meg herved inn i maiklubben. Har vært en del inne på siden tidligere, hadde termin 12.mai...... Men dette er altså første gang jeg skriver. Syns det er så koselig å lese på disse sidene:) tanker, ideer osv, som opptar akkurat oss nå.....

Har altså gått 2 dager over termin i dag! Trodde ikke at jeg skulle gå over, fordi jeg har en gutt fra før og han kom akkurat til termin, og nå er jeg jo ikke førstegangsfødende heller... Men det har altså ingenting å si....

Det er så bra å lese at jeg ikke er alene om å ha det sånn, mange her inne som tenker det samme som meg nå... Bra psykisk støtte er det:)... Er så lei av å vente nå, er en utålmodig sjel av natur, tenker bare på at "Nå må du komme lille venn", men det funker ikke. I dag har jeg og samboeren gått en laaaang tur, vi har "hatt oss" hver dag i det siste, men ingenting hjelper:/.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

du er ikke alene om å ha det sånn. -7 dager på overtid her. Har prøvd alt fra sex, til lange turer, sterk mat, trapper - ja u name it. Er sliten av å vente selv!!!! Sliten av halsbrann, hovne bein og den stooorreee magen. Er førstegangs og veldig spent på selve fødselen, noe som ikke akkurat gjør det bedre og vente og vente på at tegn til fødsel skal skje.

 

Huff, nei føler med deg! Vi er flere der ute.

 

Goklem, og lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...