morra di Skrevet 14. mai 2006 #1 Del Skrevet 14. mai 2006 Når jeg logger meg inn på BiM står det at jeg "går i 5.uke". Men jeg trodde kanskje at jeg var i 6.uke? Regner tilbake til første dag i siste mens som var 9.april. Trodde derfor jeg hadde 5 uker bak meg og gikk i den sjette?? Kan noen oppklare dette for meg? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venter nr.3♡ Skrevet 14. mai 2006 #2 Del Skrevet 14. mai 2006 Da er du som meg - første dag i siste mens hadde jeg 10.april. Jeg er 4+6 idag, og starter på min uke 6 i morgen. Dvs. at du gjør det idag. Du er 5+0 i dag, og går inn i din sjette uke - hvis jeg har skjønt det riktig. Skjønte du noe av dette????????????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morra di Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 14. mai 2006 Ja. Tusen takk! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rødhette* Skrevet 15. mai 2006 #4 Del Skrevet 15. mai 2006 jeg synes også dette er forvirrende... Jeg hadde første dag i siste mens 6. april... har selv trodd jeg er i 6. uke nå, men er ikke sikker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 gang Skrevet 15. mai 2006 #5 Del Skrevet 15. mai 2006 Søk på terminkalkulator på babyverden så får du mer nøyaktig svar. Jeg hadde siste mens 9 april, og er 4+ 6 dager i dag. gyda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rødhette* Skrevet 15. mai 2006 #6 Del Skrevet 15. mai 2006 Tusen takk tok feil jeg... : Du er nå 5 uker og 4 dager på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå