Gå til innhold

Spørreundersøkelse: vhor mange skal vite kjønnet på barnet?

Leola

Anbefalte innlegg

Vi visste det med første mann, og tror ikke vi kommer til å vite det denne gang. synes det tar bort spenninga, og jeg tør uansett ikke kjøpe en farge fordi jeg ikke stoler 100% på ultralyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg visste det med begge de to første, og kjønnet stemte på begge to. Nå venter jeg nr.3, og vil vite det denne gangen også. Er spent - for jeg ønsker meg jente - og orker ikke å gå uten å vite hva det blir. Men det er kanskje vanskeligere å se om det er jente enn gutt på ultralyd?? Noen med erfaring på det? Sagt det ble jente og ut kom gutt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, vi regner med at vi vil vite det. Så lenge man har muligheten, så er det jo ganske greit. Er dog usikker på om jeg har lyst til å fortelle det til folk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei venter nr 3

Svigerinnen min ventet en jente (sa de etter TO ultralyder), men ut kom en liten pjokk:-)

Og naboen fikk jente til tross for UL sa gutt:-)

Så sikre er man vel aldri..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi vil vite det! Håper det går fint å se det på UL. Vi skal også dra på 3D UL er planen så da håper jeg at vi får bekrefta kjønnet. Får vi vite det, kommer vi nok til å si det til de som spør også. Tjihi, -viktig at besteforeldrene vet hvilke farger de skal bruke i striketøyet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil nok gjerne vite det denne gangen også... Fikk vite det sist at vi ventet en gutt, og de stemte. Jeg hadde hele tiden hatt gutte-følelse, mens mannen min trodde det var en jente. Denne gangen har jeg ingen slik sterk følelse enda, men det kan jo fortsatt komme (er i uke 6 nå).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi visste det ikke med første, men med andre jenta.. vi sa det ikke til noen, så det var vår lille hemlighet!! Det var kjempe koselig at bare vi visste det ;O)

Men denne gangen tror jeg ikke vi skal vite noe, hadde jo vært koselig med en liten gutt siden vi har 2 jenter. Men vil nok vente med overraskelsen til januar uansett... Har kastet alt fra de 2 andre, så må handle inn uansett ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil ikke vite det. Det betyr liksom så lite, det viktigste er at det blir noe av denna babyen... : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil vite det. Ikke at det betyr noe, men vi er bare sååååå nyskjerrige :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil også vite :o) Er så nysgjerrige av oss begge to.. men som dere sier kan man ikke stole fullt og helt på ul. Uansett blir det jo en overraskelse å få se ansiktet til sin lille for aller første gang, så spennende blir det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville vite det på forrigemann og visste det ble en gutt. Vil absolutt vite det denne gangen også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke vite det - det er et fett i begynnelsen. Og det gjør ikke noe om man ikke har gutte eller jente klær de første dagene.

Har lyst på en overraskelse, men sambo vil vite det og jeg regner med at det ikke kommer til å være en hemmelighet lengre da. Han har allerede fortalt kameratene at han skal bli pappa og jeg er i slutten av uke 9....Han klarer ikke å holde seg når folk spør om han vet hva han får - og da er det fort gjort for noen å glemme seg ut og nevne det til meg....

Dette er første gangen og jeg vil at det skal være spesielt - og det er ikke sååå mye man må få forberedt helt i begynnelsen. Så det er ikke livsviktig å måtte vite det før fødselen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi ville ikke vite det med vår første. Graviditeten var en deilig periode med spenning om hvem det var som var der inne. Vi kjøpte hovedsaklig nøytrale klær og utstyr, og hadde navnealternativer både for gutt og jente. Det ble ei nydelig lita datter :) Denne gangen vil jeg gjerne vite kjønnet - og det er rett og slett av praktiske hensyn. Klart man ikke kan stole 100% på det man får høre ang. kjønn på UL, men det gir en viss pekepinn på om det er vits i å plukke fram klærne fra lillejenta og gjøre klart for ei ny jente, eller om vi bør sortere frem de nøytrale klærne og kanskje ønske oss litt annet enn kjoler... :) Jeg er glad jeg har hatt mulighet til begge deler - en graviditet uten å vite, og en med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har litt lyst å vite,men er ikke sikker enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk vite av det ble en jente sist, men det etter mange ultralyder. Jeg vil gjærne vite denne gangen også :) synes det er nok spenning i forbindelse med fødselen, så jeg vli gjærne vite dersom det er mulig. Syntes det var fint å vite sist, og at det hjalp meg til å skape et forhold til jenta mi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi visste det ikke med førstemann, men visste det med andremann.

Har bestemt oss for å ikke vite det denne gangen, selv om vi er superspente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi vet ikke om vi vil vite enna! er saa vanskelig - noen dager foler vi faar det, andre dager ikke. er jo saa nysgjerrig! men hadde ogsaa vaert saa koselig med en liten overraskelse etter aa ha alt det harde slitet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil vite det begge to. Hadde vært litt vanskelig hvis en ikke ville. Selv om det ikke er helt sikkert stiller det vel nysgjerrigheten litt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne tenkt meg det, men sambo vil ikke, så da blir det sånn =)

Jeg kommer ikke til å klare å skjule det for han hvis jeg vet det og han ikke vet det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil vite det. Visste det med første, og vil vite det med denne:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gurimalla, dette har jeg faktisk ikke rukket å tenke over ennå. er bare 6+5.

Jeg tror at hvis det er en sjanse til å se det på UL, vil jeg vite det. Hvis ungen ligger med ryggen til og ikke vil avsløre seg ennå, får det bli en overraskelse. Jeg vil ikke på flere UL enn nødvendig, Så får vi ikke vite det på UL i 18 uker, får vi helgardere oss med både klær og finne fine gutte- og jentenavn.

Mitt største ønske for spiren min er at den trives der inne og vil bli der alle de 9 mnd. og er velskapt når h*n kommer.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...