Gå til innhold

Hjelp! Verken TR eller + på test 4 dager over IKM...

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Har hatt en ustabil syklus uten mens det siste halve året, antagelig pga tidligere p-plaster-bruk. Forrige mnd kom "endelig" TR tilbake, og jeg fikk positiv EL-test på dag 14. Hadde IKM på fredag, og ingen TR har meldt sin ankomst. Begynte såvidt å spotte litt på fredag, men det ga seg fort. Har tatt GT hver dag siden fredag, alle negative. Hvar tror dere?? Syklus som fremdeles er helt på styr??"

- La inn dette innlegget tidligere i dag, og ble gjort oppmerksom på at det var flere i samme båt her på siden... Har tatt tre tester nå, og alle er negative...Men stemmmer det at man regner IKM ut fra 14 dager etter positiv EL-test??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har blitt meg fortalt: TR skal komme 14 dager etter EL, så om du er sikker på når du hadde EL (f.eks med temping) så er du også sikker på hvor mange dager du er over IKM...

Men gjør det meg noe klokere? Nei!! VET jeg hadde EL 28.april, men fortsatt ingen TR og negativ test senest i går...

Skrevet

Jeg brukte EL-tester, og den er vel positiv 12-24 timer før egget slippes?? Hellandusssen, en hel studie i seg selv dette,. Har en gutt fra før, og han satt på første forsøk. Har du barn fra før??

Skrevet

Ja, dette skal visst ikke være helt enkelt... :)

Jeg har også en gutt fra før, som satt på første forsøk! Etter det har jeg mistet to i xu (ble sittende i eggleder) så jeg er litt nærvøs for at det skal skje igjen. Har fått beskjed om å kontakte sykehuset så snart jeg får positiv test - nå vet jeg ikke hva jeg tro... Om det sitter feil haster det jo litt å få "ryddet opp", men da skal det jo slå ut?!

Skrevet

Sommerfulger: Hvis det er sånn at du temper hver morgen, så kan du jo bare se på tempen om du er gravid. Holder tempen seg høy i mer enn 18 dager etter el så er du gravid. Du produserer sikkert bare hcg seint. Til dere andre som ikke er sikre på når el var, så kan det hende at eggløsningen har forskjøvet seg og derfor blir ikm ytterligere forskjøvet. Kroppen kan hoppe over eggløsningen en måned også, det er helt normalt. Det hadde jeg forrige mnd, fikk positiv el-test, men tempen steg ikke så kroppen hadde gjort seg klar til eggløsning, men egget ble ikke sluppet.

Skrevet

Takk - det tenkte jeg ikke på! Hvor høy er "høy" ?

Skrevet

Høy temp er det tempen din pleier å ligge på etter eggløsning. Hvis de går inn på fertilityfriend.com og plotter inn alle tempene dine for denne syklusen, så lager de en kurve til deg. Da vil du kunne se om du fortsatt er over eggløsningsnivå og du får opp om du er gravid, termindato osv.

Skrevet

Tusen takk! Da skal jeg gå gjennom og plotte inn i kveld :) Kanskje jeg blir litt klokere?

Skrevet

He, he, bare lurer på en ting... er det meningen at nicket ditt skal være sommerFULGER og ikke sommerFUGLER? :-)

Skrevet

Hehe, skal vel helst være fugler... Trykkleif har en lei tendens til å komme å blande seg når jeg skriver litt fort ;)

Skrevet

Kjære Christina<3Raymond - så leit! Nå har du gått mer enn 14 dager over IKM? Da ville jeg tatt en tur til legen, jeg...

Skrevet

Hei christina<3raymond...

synes også du burde gå til legen..Har du fått mensen da?2 uker er jo litt lenge da..

Fikk mensen i dag..Så alt håp er ute her..Men det gjør ikke noe..Prøver igjen=))))Lykke til da...

Skrevet

Men hva kan legen gjøre da?? :(

nei, har fortsatt ikke fått mensen...

synd for deg da:(, men ønsker dere lykke til videre:) ståpå;)

Skrevet

Lykke til i neste runde IrisPia!

Legen tar noen blodprøver og setter deg evnt på en liten hormonkur om systemet har fått litt "hikke" - ei venninne måtte det, for hun hadde ikke eggløsning lenger, og like etter ble hun gravid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...