Gå til innhold

sex og isijas trøbbel

Anbefalte innlegg

Hei hei damer ;=)

Vi er veldig aktive i sengehalmen om dagen(flaks for meg at sambo har like lyst som meg ), men jeg har et bekken som ikke er morro å hanskes med...

kan noen komme med tips på gode stillinger ? som er godt for både meg og sambo?

er 19+4, så det er ikke det at magen er så mye i veien .. det er bekkenet som ikke vil ;(

hjelp

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5041883-sex-og-isijas-tr%C3%B8bbel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

legg sammen dyner og puter i en stooor haug så står han på kne bak. Da kan du bare henge på haugen å nyyte i stedet for å balansere bekkenet.

evt en liten "ridetur" overskrevs på han, hvis du ikke får krampe i hoftene av det:)

Spoon er også fin at han ligger bak deg. Da også slipper du å have på ryggen for det er vel det du vil unngå.

En ting som funker bra dersom det er vondt å være "på toppen" når man blir tyngre er å sitte overskrevs på en god stol:) Når magen blir stor så kan man jo bare snu andre veien, og man når ganske ok punkter der:) Misjonærstillingen kan i hvertfall parkeres med bekkenløsning/isijas, det er bare ubehagelig! Jeg synes min sambo har blitt så forsiktig og tradisjonell siden jeg ble gravid. Har prøvd å forsikre ham om at vanlig sex som vi alltid har hatt er helt ufarlig, men men..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...