Gå til innhold

Oktober: Noen som har kjøpt seg vogn???


semilla83

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Igår dro vi ut for å titte litt, også kom vi inn til Olsen hvor de hadde tilbud på Simovogner... Siste dagen igår, så da måtte vi jo bare slå til, litt over 1000kr i avslag, godt å spare penger på det vi kan.. så nå står vognen klar på "barnerommet".. syns egentlig det var litt tidlig siden jeg bare er halvveis, men men.. kjekt med det som kan bli krysset av på handlelisten også :-) Noen andre som har kjøpt seg vogn enda?? utrolig mange vogner, modeller og farger å velge mellom:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg arver vogn, så den er "i boks" allerede - har ikke installert den i leiligheten enda, siden vi snart skal flytte - så den står hos mamma. Men jeg har som sagt fikset den allerede. Eneste jeg har kjøpt ellers er en badebalje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

 

Jeg kjøpte vogn når jeg var 8-10 uker på vei jeg..hehe...men det var en bra tilbud. jeg kjøpte en teutonia y2k system med softbag, stelleveske+++ til 3000. den var kun brukt noen få mnd. så da følte jeg at vi måtte slå til. hehe. så den står fint plassert i gangen og venter på den lille. for oss fungerer det fint å fordele kjøpene litt utover så det ikke blir så mye på en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Simo vogn fra før, og har vært utrolig fornøyd med den! Kommer fra Bergen, og da var det nesten bare Simo som holdt mot regnet:) Den er ikke superfancy, men har vist seg kjempepraktisk, og ikke minst holdbar! Greit å gjøre de dyre kjøpene nå, blir jo nok å bruke penger på opp mot termin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en ny simo kombivogn til min datter i 2002. Den har sønnen min på 1 år brukt og nå kommer babyen også til å bruke den. Synes det er ei fin vogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen:)

 

Jeg får vogn,av pappa,det er en vogn fra 1999,men den er sååå etter min smak på barnevogner!! Den er skikkelig pen og skikkelig egnet for babyen min:):)

 

 

 

Jeg er da 16+3:):)

 

Gleeeder meg masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde da egentlig litt flaks med at det var tilbud på simo vogn, for det er simo jeg har sikla etter lenge! men har alltid hatt lyst på den gamle modellen, classic.. men den er dessverre litt vanskelig å få tak i, også er den for stor til å ha i personbilen vår.. men jo mer jeg ser på simo kombivogna vi kjøpte her om dagen, jo mer fornøyd blir jeg! gleder meg veldig til å få tatt den i bruk om 4,5 mnd!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke våget å kjøpe vogn enda men ahr begynt å kikke etter hva vi skal ha. for regner med at den kanskje må bestilles for å få den fargen vi vil ha, med mindre vi ahr litt flaks da. har sett litt på teutonia mistral. har liten bil, så er avhengig av en vogn som tar veldig liten plass i bilen. har ikke råd til å bytte den ut enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble Quinny freestyle 3xl, sort, på oss, kjøpt idag, faktisk! Brukt med hardbag, bilstol og stelleveske! Kjempefornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble simo combi på oss:)Hadde det med første, og var veldig fornøyd! Måtte bare slå til....fikk årets mod til 5000,- kunne ikke gå fra den. Klassisk sort, grå og hvit. Kjempefornøyd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat vært og hentet vogna vår! En Simo kombi --04mod. Har kjøpt den brukt av ei venninne meg, kjempe fin svart med mørkegrått på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kjøpt enda. Tenkte det passet fint når feriepengene kommer. Er i uke 20 nå, så jeg syns det skal bli fint å få unnagjort litt ei god stund før termin.

 

Jeg veier nok mot enten Quinny eller Skater...

 

Noen som har å selge meg?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sett etter vogn. En niese skal på befaring imorgen. Pent brukt. Vi har bestemt oss for å ikke kjøpe nytt, har mer enn nok annet å bruke penger på. Har kjøpt med hardbag, for at babyen kan ligge i bil. Er visst ikke helt heldig for nyfødt å sitte i bilstol. Heller ikke på korte turer.

 

Men det er sååå mye, og veldig fint å velge mellom. Man blir nesten helt matt. Dessuten ønsker man jo det beste for barnet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De anbefaler ikke sånne nett lenger. Babyene sitter ikke rett opp og ned i bilsetene,så det er ikke noe problem. Skal man kjøre langt er det nok lurt å ta noen stopp og løfte litt på babyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har reservert vogn i dag! Emmaljunga edge duo kombi, farge sport ruby. Så nå står den påp butikkens lager og venter på at vi skal få bruk for den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...