Gå til innhold

Hva er irrterende min din kjære mann, kjæreste ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mest irriterende med min er at han aldri er her..Stakkaren jobber og jobber og jobber..Men når han ER her har jeg mest lyst til å spise han opp! Jeg har blitt vanvittig klengete i det siste...Bare lyst til å være nær han hele tiden...*sukk*

Nå måtte jeg le. Lattermusklene skraller enda. Skulle sendt min bort innimellom også. Noen ganger har tanken streifet meg, at kansje det ikke hadde vært så verst å vært alene med og bare hatt en kjæreste/ elsker innimellom.

Annonse

Jepp!

I dag bare "måtte" han innom jobben. Ta med deg kofferten sa jeg...

Føler innimellom at jeg har tre unger og venter den fjerde!! MEN så skjer det at han glimter til innimellom, og jeg er solgt...Så lenge det varer...

Tror alle har det sånn innimellom..

:-)

hahaha! :) Dere altså! :)

Jeg bor nok ikke i trondheim, så om jeg skal låne han så må det nok bli "langtids-lån" Hihi...Bor i finnmark..men er ikke herfra, så jeg sitter somregel og underholder meg selv når han er på jobb...

Min "kjære" er så forbannet dumsnill og må "bare" hjelpe gud og hvermann støtt! Hva med å hjelpe meg som sitter hjemme dag ut og dag inn med to barn og et hjem som ikke akkurat fikser seg selv?

Det er jo som regel en god grunn til at han hjelper da, han får stort sett penger for det........ MEN det irriterer meg fordet da :o)

min mann bare jobber hele tiden.. klarer ikke si nej til sjangsen av å tjene penger.. ikke kan han si nej heller, fordi han er altfor snill.. men helt ærli, synes jeg at tre jobber om dagen er litt mye! men når han er hjemme da, så er han den beste gutten i verden.. utrolig glad i meg.. men litt rotete da=) hehe

Sukk, både det han gjör og ikke gjör er irriterende.

Her om dagen hadde jeg bare lyst til å bo på en öde öy helt for meg selv. Han kan være så rotete og når han rydder så flytter han bare ting imellom steder. Hva har böker i klesskapet å gjöre.

Min er alltid hjemme. Jeg reiser för han på jobb og kommer hjem etter han. Har av og til bare lyst til å være for meg selv.

Her i gården er det han som er den kosete. Blir litt lei av at han skal klappe mega hele tiden.

Men han glimter til inniblant. Og han bryr seg hvertfall.....

Annonse

Må flire litt, spesielt av den med staken oppetter ryggen:) Min kjære har en nevrotisk angst for å legge klærne sine på plass i skapet, svarte strømper må ligge et visst antall dager på gulvet før de kan legges i skittentøyskurven:) Men han er jevnt over på mer enn gjennomsnittet deilig, oppmerksom, et super pappa for den eldste (som ikke er hans biologiske) og en deilig elsker, så han fortjener absolutt ikke hormondrysset:) Og appåtil vil han gifte seg med meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...