Gå til innhold

Juni: Noen flere junimammaer som begynner å bli slitne?

Anbefalte innlegg

Nå har jeg startet nedtellingen, og har igjen litt over tre uker til termin.... Men jeg føler meg så usigelig sliten! Jeg har bare lyst til å sove og til å være alene! Har ikke lyst på besøk, eller til å dra på besøk. Babyen sparker meg oppi ribbeina hele tiden og jeg syns det er vanskelig å puste skikkelig! Kan ikke skjønne hvordan jeg skal greie å ta meg av en liten baby når jeg har et så lavt energinivå nå!! Håper det tar seg opp og normaliserer seg snart!

Skjønner ikke hvorfor jeg skal være så utmattet nå, har vært sprek og frisk gjennom hele svangerskapet, og har ikke lagt på meg mer enn 12 kilo. Har det bra sammen med mannen min også, så jeg har igrunnen ingen ting å klage over!

Flere som har det slik?

Fortsetter under...

Hørtes litt tussig ut ja. Er sliten jeg også, men på en annen måte. Tvert jeg begynner med noe kommer kynnerne og ryggvondt, så må ta ting i flere etapper. Kunnne også tenkt meg litt mer "omsorg" fra min kjære....

Har starta nedtellinga jeg også ja, kan bli lenge og vente hvis det blir på overtid!!!

Energien kommer nok tilbake, når du får møte det lille nurket ditt skal du se:)

Snart er ventetida over, så man får bare få tida til og gå...

Lykke til

Trøst deg med at energinivået ditt vil nok stige når babyn er ute. I hvert fall var det slik for meg sist. Jeg kunne sitte oppe sent men samtidig være oppe når datter vår tok morning. Mitt energinivå er langt nede nå også, dette takket være dårlig søvn om natten pga allergi som kom brått på meg. Medisinen jeg tar er med rød tredkant på dvs gjør meg trøtt i tillegg til vanlige trøttheten pga svangerskapet. I dag har jeg vært alene med datter på 2,5 år og jeg var så trett kl 13 at jeg trodde jeg skulle sovne hele tiden. Men jeg klarte å holde meg våken og nå er hun i seng for natten.

Lykke til med den siste delen av svangerskapet og tiden etterpå!!

Hei!

Trøttheten har kommet snikende på meg igjen nå ja. Jeg har vært veldig frisk og i topp form hele svangerskapet. Har løpt rundt og vært høyt og lavt, på fest og studert med deltidsjobb. Ikke neo problem. Men NÅ ( er i uke 36) merker jeg at jeg er helt utslitt, og det kan nok være mye pga dårlig nattesøvn og en helt vanvittig allergi-eksplosjon. Går på medisiner med rød trekant jeg og , og nå må jeg ta flere piller enn vanlig (har støvallergi, så jeg går på de daglig). Nå kommer nemlig POLLEN. Har også fått masse vann i kroppen og blirr tung og oppblåst. Alt er egentlig litt blæh nå, og jeg gleder meg veldig til å få ut engelen vår. Det er selvfølgelig ikke så ille hele tiden, og jeg er har det jevnt over ganske ok. Mannen min er fantastisk, han står på og hjelper meg med ALT. Fra å ta på sko og sokker, bære handleposer og plante i verandakassen. Han er super!

Hmm, kanskje det ikke er så ille alikevel? Det er faktisk litt terapi i å skrive jenter!

Det som egentlig er det største "problemet" mitt nå er at jeg har to eksamener før termin, og konsentrasjonen er virkelig lik null. Jeg har ingen disiplin, og har nesten ikke lest en side. Helt jævlig. Tenker bare baby, baby, baby. æsj assa...

Dette ble langt og sikkert litt sytete, sorry...

hang in there!

heldigvis at vi snart er ferdige...nå er vi allerede hallveis i mai...og godt er det :o) har startet nedtellingen jeg nå! 30 dager i dag ;o) til termin!

hihi og godt er det........

Annonse

Ja jeg merker også at jeg er veldig sliten, klarer nesten ikke husarbeid for da går det 5min så får jeg vondt i bekkenet begyner og bli veldig klar for og få han ut selv om jeg er så livredd for fødslen, men jeg er også sånn at jeg bare har lyst til og sove men problemet nå er at jeg tror morsinstingtet har satt inn allerede for jeg våkner så tidlig vær eneste dag og jeg pleier og elsker og sove gla det ikke er så lenge igjen

lykke til alle sammen

klem

jeg er også trøtt å sliten, mannen min jobber til langt på kveld så jeg er alene hjemme med tuppa mi på snart 15 mnd....det er så slitsomt + at jeg har konstant kynnere.....6 uker igjen til termin....phu!!!

har også begynt å bli sliten. har egentlig ikke lyst å si at jeg er lei. men når babyen presser mot ribbein, klarer ikke å spise, sulten hele tiden, tungt å puste...sover dårlig.. joda.. det er slitsomt. og ikke minst er jeg lei av å løpe på do for å tisse 3 ganger i timen.

energien forsvant plutselig for kanskje 1 uke siden. da var jeg nærmest normalt hyperaktiv. nå vil jeg bare late meg og slappe av, helst sove leeenge. orker ikke kos og kjærtegn lenger. vil helst være for meg selv. men det er vel dette som må til for at man skal bli klar for fødsel? det er ikke lenge igjen til jeg sier at "jeg er lei"..det skal bli godt å få lille babygutten ut om ca 5 uker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...