Gå til innhold

April: Jeg har så vondt i halebeinet - hjelp!?

Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Jeg har sikkert nevnt det før, men etter jeg begynte å ro (på romaskinen jeg kjøpte i februar) så har halebeinet mitt virkelig begynt å kreve oppmerksomhet. Tenkte det var romaskinens skyld og sluttet å ro, men det gjorde jeg jo i begynnelsen av mars og nå er det midten av mai og det blri bare verre! I går var jeg i 30års-slabberas (KJEMPEkos) men det var litt stress siden jeg da ble helt ødelagt i halebeinet av å sitte såpass mye. VOndt å skifte stilling på stolen og burde kanskje egentlig også sittet isofaen (mykere), men sånn ble det altså ikke. Enkelte stillinger kan jeg ikke sitte i i det hele tatt, mens andre blir vonde etter en liten stund. Hva feiler det meg? Jeg har ikke hatt noen harde spark eller fall som kan være årsak heller... Og en halebeinsting er bare å vente på at går over, ikek sant? Og unngå de tingene som gjør at man får vondt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

eg fikk vondt i halebeinet på slutten av svnagerskapet mitt eg. vONDT HELT YTTERST I HALEBEINET. legen sa det var hormonforandringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe annet du har gjort dei site månedene som kan ha forårsaka noe slikt?

Eg hadde en knekk i ryggen, men etter 4-5 dager så var eg nesten helt bra igjen. Eg gjorde ikke så mye men bare plutselig så låste ryggen seg - så eg vet ikke helt hva som forårsaka det eg heller.

Men var flink å satt rett, la meg i badekaret, bittelitt masasje, ja litt ekstra pleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke gravid igjen, da? Smerter i halebenet var det første ( og siste) jeg merket til min bekkenløsning. Smertene i halebenet kom veldig tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje en betennelse på halebeinet? Min venninne gikk rundt og hadde kjempevondt i halebeinet. Klarte såvidt å sitte til slutt og hadde så vondt at hun måtte dra til legen. Der fant de ut at hun hadde betennelse på halebeinet og legen fjernet en stor verkende byll. Her snakker vi golfballstørrelse, men det var ikke synlig gjennom huden. Kanskje verdt å sjekke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj, det høres skummelt ut!!

gravid kan jeg UMULIG være, og jeg kan ikke forstå at jeg skal ha brukket/bristet det heller... hm. typisk at når jeg ringer legen så er det bare noe fjas også så det er jeg alltid litt tilbakeholden med. hm.. dilemma...

men tusen takk for svar i alle fall! det kommer og går litt (vondt altså), men om jeg sitter for lenge (spesielt på hardt underlag) så er det møkkvondt etterpå, men når jeg går og står så går det helt fint...

her har upc's kabel klikket helt så vi har verken hatt tv eller internett siden mandag formiddag så jeg føler meg helt lost nå. fordelen er jo at man er litt mer opptatt av hverandre da, hehe :o)

ha ei fin helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...