Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I forgårs var første gangen han dro seg fremover på gulvet. Det var bare snakk om ett par cm da. Idag har han dratt seg bittelitt fremover, men nesten kun når jeg lokker han med mobilen min. Jeg skal prøve å "trene" en del med han fremover nå, sånn at han kanskje får det til raskere. Det er jaggu meg på tide at han klarer å åle seg fremover nå. Hvordan var det med deres små? Tok det lang tid fra de klarte å åle seg litt frem første gangen til de fikk det til skikkelig? Er litt utålmodige her vi nå. Folk spør tilgmed om han har begynt å gå, og så har han ikke begynt å åle seg frmeover en gang... Hehe....

Fortsetter under...

Hvor gammel er han da?

Jeg vet fint lite om dette, men jeg lurer litt på det samme :)

Min også drar seg litt fremover dersom det er noe han svært gjerne vil ha tak i. Men i det siste har jeg lagt merke til at han har begynt å gå bakover når han vil frem (fordi han drar beina under seg og dytter fra med armene..eller noe sånt rart..).

det er sikkert rett rundt hjørnet tenker jeg! kan han å sitte? jeg bare ser på hun minste min.. hun er snart 9 mnd korrigert..hun er reser.. står og går langs ting.. men hun kan ikke å sitte.. for hun klarer ikke å ligge i ro.. noe som hadde vært godt noen ganger.. hehe..

Han sitter ja. Ramler av og til, men sitter egentlig veldig stødig synes jeg. Han klarer å sette seg opp i vippestolen sin, men han setter seg ikke opp fra liggende stilling da. Så på gulvet så må jeg sette han opp. Men det synes han er kjempemorro, og blir han sliten så sier han ifra.

Annonse

Første dagen snuppa dro seg fremover var det sikkert bare 5 cm, og da hadde hun fått tak i noe på gulvet å dra seg etter. Dagen etter ålte hun seg uten å ha noe å holde fatt i, bare 1 gang og sikkert bare 5 cm da også. Men på 3 dagen så begynte det å ligne litt mer på åling. Så gikk det fortere og fortere for hver dag... nå er hun overalt!

Tror nok gutten din er i full fart om et par dager... men de er jo så forskjellige.... og når han er i full fart så syns du det var deilig i den tiden du kunne legge han fra deg, og snu ryggen til i et lite minutt uten å være redd for at han fant på noe farlig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...