Gå til innhold

Engsetlig jeg nå... :(

Anbefalte innlegg

Var med jordmor før helga og hun var sint på meg... :(

Grunnen til det var at jeg ikke har lagt på 1 gra under svangerskapet er 22+0 idag...

Jeg la ikke på meg så mye under forrige svangerskap heller, ikke mer enn 4 kg.

Men jeg spiser som en hest og tror det har noe med forbrenninga å gjøre, har aldri greid å lagt på meg jeg.

Noen tips og råd til stakkars meg... :(

Gruer meg nesten litt til neste svangerskapskontroll med henne....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5040855-engsetlig-jeg-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva pokkers grunn har hun å være sint på deg???

SKIFT jordmor!! Herregud! '

Jeg la ikke på meg noe før nå jeg, og nå er jeg 28+4 uker på vei!!

Nei, så lenge ungen har det bra og du har krefter til overs, så drit i hva hun sa!

Men seriøst. Hun har ingen rett å være sint på deg, æsj!! Nå ble jeg sint på henne!!! Skift JM., eller ta deg en tur til legen istedet, jeg går kun til lege jeg, fungerer likegodt det =)

Skal heldigvis til legen neste mnd. på kontroll så jeg møter henne ikke før i juli igjen, men har jeg ikke lagt på meg før dn tid så tror jeg legen er den eneste utveien for meg. Får bare dårlig samvittighet ved å gå til henne da.... :( Og her er det bare 1 JM så det står mellom henne og lege...

hei.har det akkurat som deg,er i uke 21+5,og kg jeg håpet på er ikke dokket opp.jeg sliter med dårlig matlyst,og har tatt dette opp med lege og jorrdmor flere ganger.etter min måling har jeg ikke nådd 50kg ennå....jeg har bestandig vært beinrangel,men trives ikke med det.men når man vil ha hjelp,ja da er beskjeen,kan ikke tvangsfore deg heller!!!

mitt råd er:bry deg ikke om hva hun lirer av seg.så lenge du og den lille har det bra,så stol på at den lille får den neringen den trenger.jeg har bestandig fått barn som er åver 3kg,ser du bort fra tvillingene,som kom for tidlig,men de var begge 2kg. du har krav på å få bytte jm hvis du ikke trives med henne.det hadde jeg gjort.la deg ikke pille på nesa du.

masse lykke til!!

Så heldige dere er da:) Har lagt på meg en haug alle gangene jeg:(

Ellers vet jeg hvordan det er å prøve å legge på seg hadde det sånn før jeg ble gravid jeg og det er umulig. Ungen får vel det den trenger den uansett er vel bare deg det går utover og det merker du vel skulle en tro. Lykke til videre:)

Er vel like normalt å legge på seg 30 kg som 4 kg vel???? Ikke din feil at du har høyt stoffskifte, det burde vel jordmor forstå. Har dessverre ingen gode råd, da du sier du spiser mye. Da får nok babyen sin del av næringen. Ikke bekymre deg - kos deg du:)

Blir irritert når jeg hører om lite ydmyke jordmødre, som bruker pekefingern til stadighet. Akkurat som de er "Mødre over alle mødre ..." Går an å få fram et poeng uten å skremme vannet av folk!

Annonse

jeg har ikke lagt på meg noe særlig. gikk ned 8 kg siste halvåret før ejg ble gravid, og 5 av dem kom på igjen de første 14 ukene av graviditeten. men det var ikke pga gravid, men fordi legen sykemeldte meg pga mistrivsel på jobb. endelig fikk jeg litt ro på meg til å spise. Nå er jeg oppe i min vanlige vekt, 52 kg, og der har jeg vært siden uke 14. er i uke 22 nå. bekymrer meg ikke, baby får den næringen den skal ha, og jeg spiser normalt. så får kiloene komme hvis de kommer. Dumme jordmoren din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...