Gå til innhold

I MORS LIV-PÅ TV2 I KVELD!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld kommer "I mors liv-4D" på tv2. Det begynner kl.21.45

Få med mennene deres og se på dette fantastiske greiene. Gleder meg!

Ha en fin dag;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for at du sa ifra om det..gjett om jeg skal se det da!

Skrevet

takk for opplysningen!

nå er det bare og prøve og holde gubben hjemme i kveld da!

hihi

Skrevet

Jeg og mannen gleder oss til å se :-)

Skrevet

Ja, jeg har reservert TV'en til da jeg også!

Ut fra reklamen virker det som det kom en del bilder fra der inne. Spennende!!!

Skrevet

Gleder meg så fært...Gubben symtes også det så spennende ut..så han ville også se!!Tihi...morro!!!

Skrevet

Ved hjelp av moderne teknologi skildres livets begynnelse i en oppsiktsvekkende dokumentar.

Før et barn tar sitt første åndedrag har babyen allerede vært med på en utrolig reise. I den britiske dokumentaren "I mors mage" vises unike bilder av hvordan fosteret utvikles fra én celle til et levende barn.

Gjennom bruk av moderne teknologi, har professor Stuart Campbell lykkes i å gi en ny innsikt rundt hemmelighetene fra livet i livmoren: Fra det første hjerteslaget til øynene åpnes. Steg for steg følger vi hvordan muskler og nerveceller gradvis utvikles og våkner til liv.

Ved bruk av den siste scanning-teknologien og en ny type kameraer har Campbell for første gang også lykkes i å fange livets absolutte begynnelse.

Se "I mors mage" på TV 2 søndag 14. mai klokken 21.45.

Skrevet

Dytter denne opp så alle ser den :-)

Jeg skal hvertfall se på!

Skrevet

Er dette den samme serien som går på national geo.? "Life in the womb" eller noe...

Skrevet

Hehe... Det har jeg også satt på alarmen for å huske.. ;)

Skrevet

Takk for tipset! Det må jeg få med meg.. Bare så synd sambo skal jobbe nattskift og ikke får se det sammen med meg :-(

Skrevet

Vi gleder oss vi også. Samboeren skulle på kino med en kompis men tok kinoen tidligere enn planlagt for å rekke å se i mors mage sammen med ¨meg:) Jeg er bare 7+0 enda men sluker alt av informasjon, dette er så spennende! Må nok bli en tur på kiosken for å kjøpe smågodt før dette begynner;)hehe.. Spørsmålet er bare om jeg greier å holde meg våken?;) Jeg sovner jo på sofan i 8-9 tiden nå... hehe, har sovet litt på dagen i dag i håp om å greie å være våken så lenge;) Hva tenker de forresten på når de sender noe sånnt så sent? De fleste gravide er vel de som er mest interessert i å se dette og de fleste av oss er jo ganske trøtte av oss;)

Skrevet

GLEDER MEG SÅNN----@@@

JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...