Gå til innhold

I MORS LIV-PÅ TV2 I KVELD!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

kveld kommer "I mors liv-4D" på tv2. Det begynner kl.21.45

Få med mennene deres og se på dette fantastiske greiene. Gleder meg!

Forresten så har jeg kjent masse liv i min mage siden onsdag 3 mai.... Helt hærlig å få litt mer kontakt med den lille jenta våres. Gleder meg til darlingen og kan kjenne!!

Ha en fin dag;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

booka det inn på kalenderen for en stund siden:9 gleder oss

Skrevet

Jepp, så reklamen på tven her endag,, det blir spennende da.....Har du barn fra før kanskje?? Alder?+ har ikke sett deg her før ...

Ha en fin kveld..................

Skrevet

Beklager, men jeg måtte løpe fra pc-en. Formel 1 begynte....

Er fortsatt i 2.tri, så det er kanskje derfor du ikke har sett meg..

Er 27 år og har vært samboer i 8.5 år med darlingen min.

Dette er første barnet vårt, og vi venter ei jente....

Og du da? Kanskje ikke så lenge igjen siden du er på 3.tri?

Hva venter dere?

Skrevet

gler meg t å sjå d.. men bi litt rart å trur eg.. æ veit itj om eg ha forsti at d e ein levanes unge i magen.. veit jo at d kjæm ein, men d e bare d å forstå at hain ha vøre inni meg i 9 måna snart.. d e rart å ufatteli å tænk på.. men gler meg kjæmpe masse t hain kjæm.. bare 19 daga ijæn t termin:)

Skrevet

Jeg har sett det såvidt litt før, synes det var et fantastisk program men det ga meg litt "rare tanker". Det gir så veldig klare bilder innenfra kroppen, og jeg syntes nesten det var litt ekkelt også... Drømte mye og sånn etterpå...

Synes det er greit at det som er inni er usett på en måte. Vanskelig å forklare.

Men, det er jo et flott program... Så, jeg skjønner at mange vil se det. Jeg tror jeg sparer meg denne gangen:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...