Gå til innhold

Flere som feilbregner eggløsning/el-slim??

Anbefalte innlegg

Jeg har ventet på el-slim siden fredag. Og har enda ikke sett noe til det. Men så fikk jeg noe slim-greier (jækk, høres ekkelt ut, I know) på mandag, men jeg tror ikke det var det!? For el-slim har jeg i èn dag eller to, og det på mandag var engangstilfelle...

Skjønner ingenting jeg :/

Kan jo hende jeg har feilberegna totalt... 35-dagers syklus er langt nok som det er. Vil ikke ha noe lengre syklus...! *oppgitt*

Syns hvertfall det er rart at jeg ikke har observert noe el-slim. Jeg temper ikke, og tar ingen el-test.. (Syns det virker stressende). Så jeg får vel bare vente for det da.

Men jeg er på den sikre siden; denne uka har vi hatt myyye fin kosekos, hver 2.dag.. Hihi.

Fortsetter under...

Forrige gangen jeg ble gravid husker jeg at tidspunktet for el slim ikke passet med el-tidspunktet (ifølge el-test)... husker ikke akkurat hvor mye feil, men at jeg syntes det var litt merkelig.

Barn ble det uansett, så det er bare å stå på med 2. hver dag taktikken ;-)

Jammen sier du det:)

Jeg er ikke sånn kjempestressa for dette, men jeg hater å ikke være i takt med kroppen, hvis du skjønner hva jeg mener... Litt deilig å få tilbakemeldinger fra erfarne, eller folk i samme situasjon c",)

Det er jo litt spennende dette da. Det er jo noe å obsevere, kjenne etter, nesten ta og føle på til enhver tid/dag hehe.. Det skjer noe hele tida:) (eller ikke).

Dette med å "time" sex.. Det er jo (forstå meg rett damer).. Men det er jo så mye deiligere å ha det når det faller seg inn, ikke når man egentlig MÅ. Jeg er jo egentlig ikke noe bedre, for jeg regner meg litt fram og tilbake, og finner en uke før ca el med sex, så slipper man å bekymre seg for om spermiene er der eller ei.

Jeg er i min 5 pp, og tenker at, går det så går det. Eller ikke. (Selv om jeg venter på el-slim så tar jeg det som det kommer).

Men men....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...