Gå til innhold

Dere som har hatt SA, kan dere hjelpe meg litt?


Prinsessa&pøbelr@kkeren

Anbefalte innlegg

Hvor mye og hvor lenge er det vanlig å blø?

 

Jeg hadde hatt rosa utflod 1,5 uker,var på ul på onsdag,vi så ett lite nurk på 7,1mm (6+2) som han ikke fant noen hjertebevegelse på. På vei hjem begynte jeg å blø skikkelig. Har da siden onsdag hatt opp og ned på blødning, fra vanlig mens til sånn som i dag.. veldig mye og mer knall rødt (mye rent blod). Har også hver dag hatt veldig mye leverklumper,på torsdagen kom det også ut,det som nok

var spira.. Skal tilbake på ul i morgen for å sjekke at alt har kommet ut..

Jeg har ikke hatt så grusomt vondt.. Måtte ta paracet på onsdag og torsdag for sterke mens murringer men ikke noe mer enn det

 

 

Blødde dere veldig mye og hvor lenge?

 

Vi regner med å prøve på ny så fort jeg slutter å blø..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Førr det første e det her en kjempetrasi ting som kan skje me oss når vi e gravid...

Hadde sjøl en sa i slutten av januar...Men nu e æ heldivis gravid igjenn...

Æ bynte plutseli bare å blø...Va ikkje så mye di føste dagan...Men det tok sæ krafti opp etterhvert...Og æ fikk kjempeondt i magen...Sånn at æ måtte legge mæ....(og skrike av smerte) Kom åsså masse blodklumpa etterhvert..(sorry detaljan)

Men det e vesst ikkje alle som får så ondt, det kan sikkert variere...

Og en anna ting, det e jo mange som blør litt i bynnelsen av svangerskapet. Det treng jo ikkje være en sa du har....

 

Men en ting: føle du dæ gravid nu????

 

 

klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ingen gravid tegn,bare bittelitt ømme bryster, de var mer ømme før..

Har ei jente på 3 år og med henne var jeg kvalm,det har jeg ikke vært denne gangen..

 

Har skikkelig kraftig "mens" nå, så jeg kan ikke tro at det er noe der inne lenger.. Det som kom ut på torsdagen var noe rart noe,som jeg tror var fostersekken..

Når jeg var på ul var fosteret bare 6 uker og jeg skulle vært 8 uker,men har ustabil syklus,så det var mulig at det ikke var eldre.. men jeg tror nok ikke det er noe der nå, men tusen takk for optimistisk innlegg fra deg,sånn varmer.. takk takk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det e rart me det der...Men når æ kom tell ul når æ hadde blødd, sporte ho gynekologen....Føle du dæ gravid da?

Æ gjor ikkje det, og det e ganske utruli....Kroppen "vet" mye, uten at man skjønne det....Men æ skal krysse fingran førr dæ....

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siljesm@mm@!

 

Først av alt : trist når sånt skjer!

 

Hadde også en SA denne uken. Hadde bare visst om graviditeten i to dager! Begynte med litt rosa utflod på søndag ettermiddag, som tok seg opp litt utover kvelden, og på mandag kom det litt friskt blod, men ikke de store mengdene! Det har fortsatt ikke kommet store mengder(kom litt klumper på onsdag!), og nå er blødningene snart slutt!! Ble ikke som en vanlig mens, engang!! Har heller ikke hatt noen smerter....bare litt kraftige mensmurringer fra søndag til onsdag! Snakket med gynekologisk klinikk på mandag, og fikk beskjed om at iogmed jeg var så kort på vei (bare 4+4), så var sjansene store for at kroppen ordnet opp i dette på egenhånd!! Det ser det nå ut til at den har gjort! Tok en test på torsdag kveld, som fortsatt var positiv, men mye svakere enn forrige fredag! I tillegg er alle symptomene blitt borte!!

 

Hadde også en SA for fem år siden, og da var jeg 7-8 uker på vei! Begynte på samme viset(litt rosa utflod!), men det ble ganske voldsomt i løpet av kvelden/natta! (Sto stort sett i dusjen den natta!!) Blødde kraftig i et par-tre dager, var på undersøkelse, og dessverre måtte jeg inn å ta utskrapning! Heller ikke den gangen hadde jeg noe særlig med smerter!! Etter uskrapningen blødde jeg bare litt i en eller to dager!!

 

Det var min erfaring!;o)

 

Lykke til videre! Her blir det også til at vi prøver igjen med en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde en sa i slutten av mars.

Og da merker jeg det ved at det ble litt rosa når jeg tisset på kvelden tirsdag - det tok seg opp på onsdag, fikk da time hos legen og hun sa at jeg blødde ganske mye. Syns egentlig ikke dette selv.

Men jeg hadde ikke noe vondt - det bare blødde, og i løpet av helgen var det over.

 

Nå er jeg gravid igjen, er 4+6 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var fem uker på vei da jeg mistet sist. Blødde i ca en uke, og ble gravid igjen med en gang etter sa'n. Brukte el-tester og tempet, og el var kun tre dager senere enn hvis jeg hadde hatt vanlig mens og ikke sa. Spurte legen min om vi burde vente med prøvingen, men hun sa at det var bare å fortsette prøvingen med en gang og eventuell mens ville komme etter 4-6 uker.

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg hadde en sa i uke11. Det begynte med litt brun utflod som ble til en kraftig mensblødning i løpet av dagen. Jeg blødde vel i ei uke. Hadde ikke noe vondt annet enn mensmurring. Fikk beskjed på sykehuset at det var bare å prøve igjen med en gang jeg var ferdig med å blø.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...