Gjest Skrevet 14. mai 2006 #1 Skrevet 14. mai 2006 går det ikke å legge sportsdelen på den helt flat??2006 modellen.eller er det jeg som er for dum til åskjønne det..hehe er ikke sålenge til junior er for lang for bagen,og da han er bare 3 mnd er det jo en stund til han bør sitte i vogna da..
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2006 #2 Skrevet 14. mai 2006 jeg har emmaljunga duo edge, og skal snart bytte til sportsdelen.. barnet mitt er 6 mnd, og har snart vokst ut av bagdelen. testet ut denne sittedelen, og prøvde å legge den flatt, men oppdaget som deg at den ikke ble helt flat..! det kan jo ikke være bra? når ungen skal sove i vognen og sånn? skal de ikke sove flatt? eller? *dytte dytte*
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 14. mai 2006 #3 Skrevet 14. mai 2006 vår blir så og si helt flat...skrår kanskje bittelitt.( 2004 modellen) går greit for tulla vår som er 6 mnd:-)
winneboo Skrevet 14. mai 2006 #4 Skrevet 14. mai 2006 Jeg har samme vogn som deg å la merke til at den ikke kom helt ned nei. Men det var ikke mye om å gjøre. Derfor venta jeg til hun var 7mnd med å bytte om. Du må ha en lang gutt...hehe..siden han nesten er vokst fra bagen når han er 3mnd...jenta mi fikk plass i den til hun var en 6,5mnd å de siste to ukene vokste hun helt fra den. Hvor lang er han nå da?
Gjest Skrevet 14. mai 2006 #5 Skrevet 14. mai 2006 var 65 cm for 3 uker siden...holder jo litttil,men ikke sålenge som jeg hadde trodd tror jeg...(hvis han ikke roer seg litt med voksingen da)kan jo skje det og:) hehe
winneboo Skrevet 14. mai 2006 #7 Skrevet 14. mai 2006 oki den holder nok litt til Jenta mi var 63cm da hun var 3mnd å 69cm da hun var 6mnd. Lurer på om den bagen er 70cm eller noe...for den ble ganske trang på slutten..
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #8 Skrevet 15. mai 2006 Gutten min er 6,5 måneder og 74 cm lang. Vi bruker bag fortsatt :-) (uten at han må krølle tærne!) - vurderer å skifte til sportsvogndel til 17.mai. Ble også forundret over at det ikke gikk å slå ryggen helt ned :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå