Gå til innhold

Barneseng - hvilke madrass anbefales?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ble anbefallt fra 2 steder og en venninne som har litt greie på det (noe jeg ikke har =0) fjerspringmadrass. Kjøpte hos fru lyng meget fornøyd men den kjøpte også en overmadrass slik att den ikke blir for myk.

vi har wonderland sin fibermadrass. anbefales på det varmeste. nydelig for bebisen å ligge på. kjøpte den på møbelringen til 799 vanlig pris, men vi fikk den for 399 :-)

kjempedeilig og ansiktet blir ikke boret ned i madrassen. er i fiberlag, så hvis bebisen har gulpet, så tar du bare av de lagene som er berørt og skyller i dusjen, og evt vaske trekket i maskina. Genialt :-)

Vi har kjøpt Simo Barnemadrass.(fibermadrass, ettersom jeg har hørt at det er "det beste")

Den er flammehemmende, materialer i høy kvalitet som er utviklet med tanke på å hindre allergi og soppdannelser. (Kommer ikke midd i den)

Avtagbart trekk i polyester/bomull som kan maskinvsakes. - veldig greit! kostet 499,- eller var det 599,-? På brio.

Annonse

Fibermadrass for de minste. :) Kjempegode madrasser som er lett å rengjøre hvis uhellet er ute. Har en Svane Fibermadrass i sprinkelsenga og er kjempefornøyd. De er beregnet for barn opp til 2 år eller 15 kg (vil jeg huske). Har bestilt fjærmadrass til seng nr to som er 170x75. Styr i alle fall unna skumgummi. Dårlig å ligge på, umulig å få rent og skikkelig grobunn for bakterier...

Vi har kjøpt Elander sengen, og der følger det med en todelt madrass. Riktignok er det vel en stund til lille snupp skal ligge i den (vugge først håper vi), men er ikke en todelt madrass ubehagelig å ligge på da, det blir jo en sprekk midt på sengen? Burde vi ha en overmadrass også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...