Gå til innhold

Mars: 7 uker gammel og feber


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dattera mi fikk feber her om dagen. Vi gikk på legevakten og fikk henne undersøkt. Har henne fremdeles inne, hoster masse om natten og er tett i nesen, ikke feber mer. Hun er så liten enda, så litt usikker på å ta henne ut. Er litt skarp luft og vind. Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stella har hatt en uke nå hvor hun har vært utrolig tett i nesen. Men ingen feber. Jeg tok henne med på helsestasjonen, men de mente at det var helt normalt med slim i systemet etter fødselen. Men jeg kjøpte et sånt nesehorn og øyedråpevann og nå virker det som det er bedre.

 

Om jenta di har feber, så ta henne ikke ut. Men så lenge hun er feberfri, er det sikkert bare bra med litt frisk luft så lenge du kler på henne ullundertøy og har henne i en god pose a la Voksi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann.

Har nok villa holdt henne inne jeg også, da sebastian var dårlig fikk vi beskjed om å holde oss innendørs til han ble bedre igjen, jeg brukte saltvannsdråper i nesen hans når han ble sikkelig tett, å så lenge han ikke var slapp å hadde matlysten i behold fikk jeg beskjed om at alt var bra...

Så mitt tips er å la det gå sin gang, å ta kontakt med legen hvis hun blir fryktelig slapp å ikke vil ha mat.

 

Lykke til å god bedring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...