Gå til innhold

vondt og ømt i puppen selv om ikke haptt noen kul. Hva kan det skyldes?

Anbefalte innlegg

I natt fikk jeg plutselig vondt og ømt i den ene puppen slik jeg har hatt etter at det har klumpet seg og fått det løst opp igjen, om dere forstår..

Hadde ikke noen klump, så synes det er litt rart. Er vondt å komme nær puppen. Noen som har opplevd liknende el vet hva det kan skyldes?

Fortsetter under...

Takk for svar. Det jeg mener er at det føltes som om jeg hadde hatt en vond kul/tette melkeganger der. Jeg har hatt mye av det, og etter at kulen er løst opp er brystet veldig ømt og vondt der kulen haddde vært. Den smerten jeg beskrev i forgårs gav seg heldigvis igår kveld. Synes bare det var rart å få vondt sånn plutselig. Har hatt sopp/trøske siden dattera mi var ei uke gammel (gått på 4 penicilinkurer mot andre ting). Bruker mykostacin salve på puppene mine. Ingenting for henne nå, hun har brukt den miksturen (mykostacin) så lenge nå. Vet ikke om er kvitt soppen, klør omtrent ikke, stikker kun av og til, litt sår på den ene brystvorta (men blitt mye bedre) og gjør ikke vondt. Har du noe svar til meg, blir jeg glad.

Du ammet ikke i løpet av natta, da? Og at noe løste seg mens du var groggy? Det er, som du sier, ganske vanlig å være sår etter en kul har løst seg, eller etter vanlig spreng. Du kan også ha fått litt trykk på puppen (sove på magen? spark fra større barn?) som gjør at den ble sår. Så lenge det er bedre nå, er det jo fint! Men det er bra du passer på deg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...