Gå til innhold

Dere som leser om amming

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har også lyst å lese litt om amming og prøve å forberede meg. Hva leser dere? Gått på biblioteket eller? Eller har dere fått bøker av helsesøster o.l? Eller kansje dere har kjøpt?

Uansett, noe å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk en bok av jormor som heter "hvordan amme ditt barn"

Skrevet

Jeg fikk en bok av jordmor+ at jeg har vært på ammehjelpen sin nettside å lest og bestilt 2 brosjyrer derfra.

Skrevet

Jeg kan anbefale boka "Mamma for første gang" av Gro Nylander. Den har masse informasjon om amming. Veldig bra og lettlest bok. Kostet rundt 300kr, men de har den sikkert på biblioteket hvis du ikke vil kjøpe den.

Skrevet

Fikk "Småbarn, de første tre årene" av ei venninne, står mye om amming i den + mye annet som var nyttig å lese.

Skrevet

Gro Nylander "Mamma for første gang". Ble anbefalt av jordmor.

Veldig bra bok skrevet av ei fornuftig, smart dame!

Skrevet

Helt enig, kjempefin bok, og så liker jeg at den ikke er så fakta-basert og tørr, leser den for 2. gang nå =o)

Skrevet

ok, takk jenter :o)

Skrevet

Ammehjelpen har egen nettside: www.ammehjelpen.no. Kjempefin side med mye nyttig info!!

Dessuten vil jeg bare slutte meg til anbefalingene vedrørende bøkene til G. Nylander, utrolig godt skrevet og mye verdifull informasjon.

Sheila Kitzinger har også skrevet mye om amming, og er nok en forfatter som står i hyllene på de fleste bibliotek.

Skrevet

"Mamma for første gang" av Gro Nylander leser jeg :o) Veldig bra bok!

Skrevet

Jeg også leser "Mamma for første gang" av Gro Nylander:o) Den er kjempebra!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...