Gå til innhold

November: Lager en ny magetråd jeg..


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Er i dag 14+5 altså i min 15 uke.

Hvordan er magen deres? Min har vel fått en liten tut og det begynner vel kanskje å komme litt mer øverst på magen. Men om folk er at jeg er gravid avhenger av hva jeg har på meg... synes dårlig forfra, men på siden synes jeg det begynner å synes litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her tyter magen ut, er synlig uansett klær. Fikk mage i uke 8, så nå er den stor og fin. Heldigvis vokser den ikke i samme fart lenger, var redd for en megamage. Har ikke lagt på meg noe ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 15+0 i dag, og magen er på plass, men som kab sier, det kommer litt an på hva jeg har på meg. Har noen klær det synes veldig i, og andre som magen blir litt flatklemt i nesten! Men blir moro når magen kommer skikkelig! Gleder meg til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen er på plass her (14+4)... Litt blanding av gravid og fleskemage, da. (er egentlig ganske normalvektig, men legger BARE på meg på magen, har alltid gjort det.. Så de to kiloene som har kommet nå har nok satt seg midt foran:) ) Men den blir fin i mammabukser, da:) Tror det synes godt at jeg er gravid, og det er jo kjekt!

Er forrestgen MYE større på kvelden enn morgenen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 14+5 i dag - og magen vises godt den, særlig på kvelden! Er ikke så verst flat om morgenen, men utover kvelden ser jeg skikkelig gravid ut. Godt hjulpet av pupper som har vokst masse, det skal sies... Og har *gulp* lagt på meg bortimot 5 kg allerede, skyldes nok mest en glupende apetitt i begynnelsen, det har heldigvis roet seg noe og et mye lavere aktivitetsnivå.

 

Men, er stolt av magen min og skyter den fram!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 14 og synes av og til jeg ser veldig gravid ut, særlig i mammaklær. Men kan se bare tjukk ut også hvis klærne er litt vide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynner på uke 14 i morra, og begynner nå å få problemer med å få plass i olabuksene. Merker også at magen er mye større på kvelden :o)

 

Gleder meg til den ser mer gravid og ikke bare tjukkebollemage ut! Føler det er litt tidlig med mammabukser, men må vel snart hoppe idet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er snart 13 uker på vei. Magen vokser fort... Men om det vises kommer litt an på hva jeg har på meg. Brukte min første mamma bukse idag! Føltes rart, men så utrolig deilig og befriende. Deilig å slippe den stramme linningen, gjerne med trikk mellom knapp og knapphull for å utvide litt. Nei, vi skal ha det konfortabelt nå, jenter :-) Mye fint mammatøy å få tak i. Dongeribuksa jeg kjøpte meg ser faktisk helt normal ut. Hvis jeg ikke letter på genseren da... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 15+4 i dag, og har fått skikkelig bollemage. kjøpte meg litt nytt tøy i går, bomullsbuksene på vero moda er utrolig kjekke, er strikk i linningen og går under magen. har kjøpt et mammaskjørt og noen topper på hennes og mauritz. savner noen søte kjoler. deilig når det blir varmt til sommeren ;o) lykke til med magene deres, klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...