Gå til innhold

8 års bryllupsdag:))


Mrs.D.♂♂♀♂

Anbefalte innlegg

Idag er det 8 år siden jeg og mannen min giftet oss på rådhuset! Så idag skal vi ta med guttene våres på 5 og 6 år ut på middag. Skal bli utrolig koselig, da vi nesten aldri er ute og spiser lenger. Er liksom ikke så mye penger til overs når man pusser opp et hus, men NÅ tar vi oss råd:-)

 

Når jeg tenker etter så flyr tiden altfor fort, men skal innrømme at vi har opplevd mye godt- og vondt! Er egntlig separert nå, men alt har bare vært perfekt den siste tiden. Så jeg vet at vi kommer til å komme sammen igjen på papiret. Vi har virkelig jobbet med oss selv, siden vi skrev under papirene, for vi elsker hverandre så utrolig mye, og det er ikke verdt å kaste alt det gode bort. Har lært begge to at man må bare jobbe seg igjennom tøffe tider. Og synes ikke økonomi og stahet skal stå i veien for oss. Men der og da når vi skrev papirene visste vi at det var bare noe vi måtte gjøre og ta det som det kom etterhvert. Så vi stilte hardt mot hardt på oss selv og at hvis vi ville beholde ekteskapet, så måtte vi jobbe! Og kan tro vi begge har jobbet med oss selv!! Og det er virkelig verdt hver svettedråpe og tåre! Å herregud som jeg elsker mannen min!!! Og jeg vet han elsker meg! Er nok like før vi sender inn papirer på at vi fortsatt vil være gift. Å livet er HERLIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhh... så deilig at det har ordnet seg for dere!!!

 

Var koselig å lese...

 

Gratulerer med bryllupsdagen, kos dere med middagen med familien!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...