Pip'77 Skrevet 14. mai 2006 #1 Skrevet 14. mai 2006 Når jeg ammer legger jeg av og til en sånn oppsamler kopp på det brystet jeg ikke ammer på og da kan jeg lekke opptil 40 ml. Spesielt på det ene (føler det er mer melk i det ene enn det andre) Er det normalt å lekke så mye? Lekker også ganske mye i løpet av dagen, kjenner utdrivingsrefleksen starter mange ganger om dagen. Har ikke unormalt høy melkeproduksjon ellers, føler liksom at det akkurat holder om kvelden...
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2006 #2 Skrevet 14. mai 2006 Hvor gammel er babyen din? Hvis babyen kun er noen få uker, kanskje noen få mnd så er det nok helt normalt. Jeg lekket også ganske mye frem til gutten min var dnesten 6 mnd.
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 14. mai 2006 #3 Skrevet 14. mai 2006 Jeg lekket MASSE for å si det sånn... Har gått igjennom MANGE pakker med ammeinnlegg så det er ganske normalt ja:) Jeg også kjenner når hun spiser på det ene brystet så begynner det andre og produserere og lekke.. Du er nok bare heldig og har masse mat til babyen:)
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 14. mai 2006 #4 Skrevet 14. mai 2006 Det kommer ann på hvor gammel babyen din er. Jeg lakk veeeldig mye den første tiden. Særlig de første 6 ukene. Uannsett hvor mange innlegg jeg hadde på meg, lakk jeg igjennom så jeg hadde stoore våte rundinger på genseren etter kort tid. Så ganske komisk ut. Men nå lekker jeg veldig lite (babyen er 4 mnd.). Det stabiliserte seg veldig etter 6 uker. Men det hender fortsatt at jeg kjenner det begynner å renne av puppene, og da trykker jeg bare på de til det stopper:) Må også trykke på den ene puppen når han suger på den andre, slik at det ikke renner så mye.
Pip'77 Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2006 Takk for svar! Jenten min er 1 mnd så da er det nok normalt da. Synd at så mye melk skal gå til spille:-) Prøver å samle opp litt av det da til å ta vare på til senere anledninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå