Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei nicco.

Jeg står bakerst i køen jeg også hvis det er noen trøst. Det er godt vi kan skravle med hverande mens vi står der og venter. Jeg trodde faktisk du var gravid denne gang nicco. Mener du hadde noen symptomer det ikke gikk an å ta feil av. Men så feil kan man altså ta. Du får hvile deg noen dager nå uten tanke på sengeaktiviteter. Fatt mot, kanskje det blir et februarbarn på deg.

stor klem fra

alle gode ting er 3,heter d visst. .om d er et 4 tall foran spiller vel ikke så stor rolle eller??

men du nicco,da kommer du vel over på junien sammen med meg da,når d gjelder ikm,mener jeg. .kanskje tilogmed på samme dag oxo. .;-)

d kan jo bli virkelig spennende fremover da. .gubben min vet hva han har i vente til uken og går bare å gliser med seg selv. .

ikke gi opp,kjære venn. .vi skal innta gravid i moden alder med storm ser du,men kanskje ikke akkuret i mai da. .

den som venter på noe godt. .=)

klem fra

Uff ja, det er så kjipt å begynne på dag 1 igjen, etter å ha strevet og telt seg oppover...

Så dumt at hun ikke kunne holde seg borte fra deg denne gangen heller!!!

Du får prøve å snike i køen neste gang, eller du slipper vel kanskje det du som har vært her inne såpass lenge... Det er vel din tur!?

Annonse

uff, ja var visst slutt på babyboomen for denne gang når det kom til oss. Ser vi er flere i samme båt her nå, men vi gir oss ikke - vi toger i flokk inn i juni mnd og satser på at tanta da har dratt til varmere strøk, og bestemmer seg for å overvintre... Får håpe resten av mai-gjengen er mer heldige nå da. Lykke til neste pp nicco.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...