Gå til innhold

SÅ tregt dagene går.. :-/

Anbefalte innlegg

Har IKM uke 21,og det er jo enda en laaaaang uke i vente.

Og blir det ikke da,så er det ny skuffelse,og enda en lang mnd med EL testing,og venting.

Hvordan holder dere hodet høyt hevet,og klarer å ha tålmodighet?

Baby,baby,baby... Blir gal av å tenke på det hele tiden,må ta en "time out" på meg selv,tenke på andre ting.

Enklere sagt enn gjort,kan jo knapt gå på butikken før jeg møter en gravid dame.....

Jaja,snart blir det meg,og alle prøvere her inne. :-)

Lykke til jenter..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5040104-s%C3%A5-tregt-dagene-g%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har IKM helt i slutten av uke 20, altså om akkurat en uke fra i dag.

Og det går så veldig sakte!

Det er ingenting mer man kan gjøre for å påvirke lenger, alt som kan gjøres er gjort. EL var 7.mai og vi stod på som bare det i flere dager før og flere dager etter.

Jeg skjønner veldig godt hvordan du har det. Vi var en liten tur på butikken i går. Der møtte vi først kjenninger som skal ha i juni, og bare mens vi stod ved inngangen å snakket kom det intet mindre enn 3 til høygravide inn!

Jeg ble bare stående å stirre på dem alle til øyet ble stort og vått, og syns de var så vakre..

(samtidig hadde jeg lyst å ta handlevogna og kjøre over tærne deres...Irrasjonell ja?! Meget....)

Du - det blir helt sikkert vår tur snart. Det er bare å holde motet oppe!

Klem til deg "fellow sister" :)

ukene, dagene og timene går tregt!

møter , hører om de som har blitt gravide eller akurat har fått!!!!!!!!!!!!

arg... jeg vil også!

I går så kom en kompis ta samboeren (de har akurat fått en liten gutt)

han spørr oss om ikke vi har tenkt til og få en til snart!

jeg sa at vi prøver men...

jeg har ikm den 17 eller 18 mai så vi får se! har to grtester liggende!

lykke til alle sammen men at meg blir det vel ingen happy ending!

Ja, huffameg!

Tida går altfor sakte nå når vi prøver. Hjelper ikke med lange sykluser heller. Går og venter på EL, er på dag 41. Tempen var høy i dag tidlig, men ikke så høy at jeg er sikker på at EL var i går. Men håper, synes det er på tide nå gett!!! Kanskje ikm 25.mai...

Vi har også familie og venner som synes det er på tide med baby, holder prøvinga hemmelig så da blir det litt vanskelig å svare.

Annonse

mar79-4.pp

Sånn er det til oss også,vi holder pp hemmelig.Det er uansett kjipt når folk rundt oss spør om vi ikke skal ha baby snart,og kommer med en sånn komentar at det hadde vært moro med en liten krabat.

Hva skal man si da liksom? Det blir nesten så jeg eksploderer til slutt,og har lyst til å rope: VI PRØVER JO,FOR SVINGENDE!!

Jepp - enig

Særlig den siste uka før ikm.VIL vite om det har lykkes denne gangen ikke sant!?

På den annen side, er ALLEREDE i pp 7! Skyldes nok at vi har ei jente fra før og at det er travelt på jobben..

Men, tenker "hjelp! skal ikke jenta vår få søsken snart da?!!" ... også har folk begynt å spørre også nå ja. (Dette må vel avta når nr 2 er født vel)...

Har kommet inn i en periode nå hvor jeg ikke har så store forventninger om å lykkes. Forrige gang gikk det i 4 pp, men nå ser det ut til å ta en del mer tid denne gangen... om det i det hele tatt går da.. har i det hele tatt begynt å sette spm ved dette at "vi vet jo at vi kan bli gravid". "Kan vi være sikre på det da?"..

Yeesss, så positiv jeg er da. Men, det må vel bli vår tur snart også.

Lykke til ja!

PrøverPåNytt:

Ja, da har vi det likt!

Nesten da, for jeg har fortalt det til søstra mi. Hun hadde pillesykluser helt likt med meg og vi sees hver dag, så det ble litt vanskelig å skjule at man hadde/ikke hadde mensen... Men er veldig godt å kunne si det til en eneste person (utenom mannen da). Også har jeg fått kjempegod hjelp til å feil-informere mora vår, hi hi!

Et vennepar begynte prøvinga for ca 3mnd sider og fikk klaff med en gang. Da vi fikk høre nyheten kom jo såklart spørsmålet om vi ikke også skulle prøve. Det var litt sårt, for vi kunne jo hatt snart 6mnd gammel spire...

Vel det er jo bare å prøve og la det stå til. Lykke til!

Ja, de går kjempe tregt... Har ikm rundt 20 mai og det føles lenge til! Og så blir jeg samtidig så nervøs for at det ikke har klaffe denne måneden heller, det er så tungt å begynne på nytt igjen - på en ny pp... Selv om jeg bare har holdt på i 4 pp'er så er jeg så utålmodig og lei av å få mensen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...