Gå til innhold

Nå er jeg lei!!!

Anbefalte innlegg

Det er sikkert ikke fint å si det; men akkuratt nå er jeg så lei av å være gravid! Hormonene er overalt, jeg er trist, sint, hysterisk og lei meg på en gang. Jeg føler meg så tung, så feit, uattraktiv og deppa!

Såklart elsker jeg babyen min i magen og vil gjerne ha den, gleder meg til den lille kommer ut! Men føler meg nå bare uttafor- har vært trøtt, uopplagt og sliten i 1 uke, sover dårlig om natta, har forstoppelse, er kvalm og oppblåst. Vil nå gjerne at de resterende 3 1/2 månedene skal gå fortere enn svint, for nå vil jeg ikke gå rundt slik lenger....

Er det noen andre der ute som bare er lei lei lei og ønsker at fødselen skal nærme seg med stormskritt, som ikke elsker hvert sekund av graviditeten, som vil ha kroppen sin tilbake og som teller dager til termin...

Klage...klage....klage...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5039947-n%C3%A5-er-jeg-lei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ai ai ..

akkurat som å høre meg selv.

Er så siiiinnsykt lei de hormonene som spretter opp og ned og overalt.!

Blir deprimert av hele smørja! Jeg har også hatt en del av de plagsomme "komplikasjonene", kvalme, hard mage, oppblåst, vondt i korsrygg, blabla.... og kjempetrøtt og søvnløse netter....

Føler meg kjempe uattraktiv. har ikke lyst på sex ingenting...ikke kos engang... og det blir det ikke god stemning i heimen av....

Nei, godt vi kan klage inn her iallfall :):)

Men tenk for et fint mirakel som kommer utav det :) Ja, det er det som må holde oss oppe !!

*klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...