Gå til innhold

Hjelp - jeg får ikke sove!!!

Anbefalte innlegg

Har sovet ganske godt hele svangerskapet frem til nå, men de to siste nettene har vœrt helt forferdelige. I natt sovnet jeg ikke før nesten kl.5, og da får jeg nesten helt panikk. Kjenner babyen sparke (hun var faktisk ganske så livlig i natt), men det er ikke det som i utgangspunktet holder meg våken.

Andre som sliter med dette? Jeg er så utrolig avhengig av god søvn, og blir helt utafor hele dagen om jeg ikke sover. Må legge til at kjœresten min er i Italia for øyeblikket (1 uke nå), og at jeg kanskje føler meg litt alene og stessa for det.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5039931-hjelp-jeg-f%C3%A5r-ikke-sove/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er heldig som bare har hatt det slik i 2 dager. Jeg har hatt det sånn i mange uker:) Jeg våkner ofte av at jeg må snu meg, og bare det er jo en anstrengelse i seg selv. Noen ganger fordi jeg må fryktelig på do, andre fordi det er for varmt eller for at jeg ikke får puste orntli.

Så JA det er ikke bare deg ;) Kjedelig å være alene da, skjønner godt du blir litt stressa av det. Hadde jeg og blitt, er orntli avhengig av å ha typen rundt meg hehe.

Om det bare blir med disse to nettene skal jeg ikke klage. Men jeg er jo ikke så fryktelig langt på vei enda heller, har bare nettopp begynt i uke 30.

Jeg har også sovet forholdsvis lett og flydd på do en rekke ganger i flere uker allerede, men det som er nytt nå er at jeg overhodet ikke får sove.

Savner kjœresten min helt vanvittig. Har blitt mye mer avhengig av ham nå etter at jeg ble gravid. Vet ikke helt når han kommer tilbake igjen, men håper det blir innen en uke. Han er italiensk og har endel og ordne i hjemlandet før han kan komme :-(((....

Jeg sover også bedre når samboeren min er hjemme. Men han reiser mindre nå enn før, og godt er det.

Kjenner også at jeg generelt sover dårligere om natten og er glad for at jeg har muligheten til å ta det igjen på dagtid. Blir ofte b¨åde en og to timers søvn når lillegutt sover på dagen.

Hadde ikke klart meg uten.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...