Gå til innhold

hjelp!!!!

linn_pija

Anbefalte innlegg

jeg fikk vite idag at han som er faren til barnet jeg føder i August, skal ha barn med ei anna desenber!! det har nettopp bynt å ordne seg mellom meg og faren, han har tatt ofte kontakt med meg, spurt hvordan jeg hadde d, at han gledet seg til å bli far osv... får helt panikk, er kvalm å vil bare hyle!!! hva skal jeg gjøre?????????

Fortsetter under...

Har vel ikke så mye råd å komme med,men jeg føler med deg hvertfall...Han jeg skal ha barn med har en fra før,venter en nå i mai/juni og jeg skal ha i september...Dette er da med tre forskjellige...Ikke veldig stolt av det nei!!!!

Vær hvertfall glad for at han vil ta ansvar hvis han vil det...I min situasjon er jeg den som har ødelagt livet hans-så meg har han kutta helt,og kommer til å ta ansvar for di andre to...

Men har han vært utro mot deg da eller??Eller åssen blir det?

Er vel ingen andre som kan si hva du skal gjøre...det er vel noe du må finne utav selv desverre...Fordet om det noen ganger hadde vært veldig greit at noen sa at sånn og sånn må du gjøre:-)

Er du forferdelig glad i han og føler dette er tingen så kan du jo prøve å få det til å fungere..men du må nok sikkert svelge endel kameler da i tilfelle...

Lykke til hvertfall:-)

jeg jobber sammen med både barnefaren og hun som også venter hans barn, så d var en kollega som fortalte meg dette.. hun har ofte gått rundt og sagt at hun gleder seg så til å bli mor, og gjerne ønsker seg hans barn, men jeg har aldri trodd at han kunne gjøre dette!! spesielt ikke siden han har unngått meg helt til nå, og bare fortalt at jeg burde tatt abort, at han ikke vil ha barnet og at han ikke føler seg moden nok til å bli far.. jeg har prøvd å få kontakt med han etter at jeg fikk vite dette(ca 1 time siden), men han avviser telefonsamtalen og svarer ikke på mld.. :( jeg ha følelser for han, men etter dette føler jeg bare hat... :(

Det er helt umulig å sette seg inn i situasjonen din... jeg skjønner så godt at du er forbanna, sint og lei deg. Dette er jo helt sprøtt...

Han må jo tilslutt snakke med deg uansett.

Så tror jeg du må sette deg ned å sortere tankene dine som sikkert er veldig kaos nå!

Du må finne ut av hvilket forhold du nå vil ha til han, hvor stor del han skal få ta del i resten av graviditeten og livet ditt for øvrig.

Du bør kanskje også vurdere få hjelp til dette?

En ting er uansett sikkert, at du kommer til å greie deg heeelt fint sjøl, når du bare får ryddet litt i hodet, og alt dette får sunket inn.

La oss få vite hvordan det går, da...?

Tenker på deg!!

Kjære deg!

Det er visst ingen grenser for hva vi alenemødre skal måtte gjennomgå og oppleve!! Dette må jo være noe av det verste som kan skje!!? Jeg føler virkelig med deg! Ikke at jeg har det så mye bedre selv da, venter førstemann med en som har en samboer..... , som han lever i platonisk forhold med, men ikke vil forlate (men heldigvis ingen barn fra før osv......). Den eneste som evt. kan hjelpe deg er vel barnefaren, men det kan se stygt ut..... - og ikke er vi vel vant til å få noen hjelp fra den kanten fra før. Lykke til uansett, la oss få høre hvordan det går. Hver gang jeg "synes synd på meg selv", skal jeg tenke på deg, dette er end verre!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...