marit1974 Skrevet 14. mai 2006 #1 Skrevet 14. mai 2006 Snuppa mi er 10 mnd nå, og jeg holder på å trappe ned på ammingen. Har prøvd å kutte ut kveldspuppen noen dager nå, men det er enklere sagt enn gjort..Hun får en god porsjon med grøt sånn i halvsju-sjutiden og legger henne sånn i halvåtte tiden. Men da er det hylskriking..Hun tar ikke flaske, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre..hun får fortsatt pupp om morgenen. Noen gode tips?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2006 #2 Skrevet 14. mai 2006 Hva om noen andre legger henne? Du kan jo ta en tur ut til hun har sovnet? Her får hun bare pupp om jeg er hjemme, er jeg ikke det går det helt fint for pappaen å legge henne uten. Jeg ville ikke begynt med flaske nå som hun er 10 mnd. Er ikke bra for tennene, dessuten er det jo også en vane som er vanskelig å bli kvitt.
alvis Skrevet 14. mai 2006 #3 Skrevet 14. mai 2006 Her i huset sluttet han selv med kveldspuppen da han var rundt 9 mnd. Han var rett å slett så mett at han ikke hadde lyst på. Jeg tror kanskje du må la noen annen legge henne 2-3 ganger å ikke gi opp hvis hun skriker. Det beste er hvis du tar deg en luftetur under leggingen. Det er ikke lett men det går nok ikke så mangen kvelder før hun klarer å slutte. Prøv å trøste deg med at hun ikke trenger pupp etter grøt. Lykke til
marit1974 Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2006 Nei, tror ikke at hun er særlig sulten..er nok mest kosen. Da får pappaen prøve i kveld, så får vi krysse fingrene. Takk for tipsene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå