Gå til innhold

Fått så mye kviser!!!!


mie84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slet med mye kviser de første uken jeg også, det har roet seg nå, er i 9. uke, men det dukker stadig opp en og annen ny. Eneste som fungerte for meg var sol, nyt vær stråle du kommer over. Ellers har jeg brukt serien Shiseido Pureness hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen i gjengen! egentlig kan du ikke gjøre så mye med dem, fordi de er hormonelle kviser.. akkurat som mensen kviser, du har dem faktisk fordi du er gravid:) men renser du huden normalt så kan det jo hjelpe litt... men husk å ikke bruke prod. mot uren/fet hud hvis du ikke har det (da får du bare mer)...

 

lykke til!!

 

klem hudpleieren:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff..ja..kviser...

Jeg har aldri hatt kviser, ikke da jeg var fjortis engang...Bare hatt noen forbanna irriterende "hudormer"..sånne svarte prikker på nesa..

Men nå ser jeg ut som den pubertetsungen..masse kviser på haka og fått TO stk på kinna også...klarte ikke la være å pille på dem, og nå ser de enda værre ut! iiik! Funnet ut at sol hjelper ja..og selvbruning, da viser de mindre ;) Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært heldig å sluppet unna kviser tidligere, men nå kommer de på ulike steder,- f.eks. litt nedenfor øret akkurat der kjevebeinet starter, på armene mm. Ganske irriterende må jeg si! Har lest et sted at de kommer av alle de hormonelle forandringene kroppen nå utsettes for.

Heldigvis kommer de litt sånn i perioder hos meg, og jeg prøver da å få skjult de mest mulig med litt dekkrem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser rett og slett ikke ut! Jeg testet positivt i morges, men jeg sa senest i gaar til mannen min at dersom jeg ikke var gravid, saa skulle jeg ta time til hudlege!

Sol i moderate doser skal jo aa hjelpe paa hudproblemer, men jeg er jo ganske redd for brune flekker !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okay så vi er fler altså:) Har heller ikke vært plaget med kviser før, Og de kommer på steder som haken og øverst på kjevebenet osv her oxo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...