Gå til innhold

Hvor lang tid brukte dere på å bli gravide ?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Vi har en gutt på 17 mnd., og har begynt å prøve på nr. to. Jeg sluttet med p-piller i begynnelsen av april. Med førstemann gikk det veldig fort, jeg ble gravid 1 mnd etter at jeg sluttet på pillene. Nå er jeg spent på om det går like greit denne gangen! Er jo ikke like lett å få tid for seg selv nå som før, spesielt ikke med lillegutt på samme soverom...

Bare litt nysgjerrig, hvor lang tid tok det for dere fra dere begynte å prøve til dere ble gravide?

Fortsetter under...

Annonse

Den ene gangen jeg var desperat etter a bli gravid, brukte fruktbarhets tester o.l. skjedde det aldri! Vi har aldri hatt mer sex enn pa den tiden, men ingenting skjedde... Har foroevrig vaert gravid 3 ganger med samme partner, og alle gangene skjedde det pa ett forsoek!! Vi mistet to tidlig i svangerskapet, men har naa en herlig gutt paa 2 aar. Mitt raad maa derfor bli; slapp av, det skjer! Men jeg vet av erfaring at det kan vaere lettere sagt enn gjort

Lykke til!!

Vi ble gravide på andre forsøk.

Skal prøve på nr 2 fra august. Er kjempe spent på om det går like fort da. Har planer om å ta ut kobberspiralen 1 uke før vi skal prøve (er så nøyaktig pga bryllup, vil ikke bli gravid før det)..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...